keskiviikko 6. marraskuuta 2013

H&M paketti

Eilen olin just sopivasti kaupan kassalla, kun tuli viesti, että saan hakea mulle saapuneen h&m:n paketin siitä viereiseltä kassalta. Ihana sattuma ;-) 
Osaa paketin sisällöstä lähetellään vasta myöhemmin toisessa paketissa, esittelen niitä sitten kun ne saapuvat. 

Tässä kuitenkin eilen saapuneen paketin sisältö:

 Mä rakastan tota Jasperin uutta mikkihiiri paitaa!

 Jasperille t-paita

 MC-takki Jasulle

 6x pitkähihainen body & 2pack sukkahousujaEi ookkaan varmaan vaikea arvata, että mikä noista paidoista pääsee (mitä luultavammin) sunnuntaina Jasperin päälle ;-) Mä liputan t-paitamallisten paitojen puolesta, mutta kyllä talvella pitää olla bodyjakin, että ei selkä vilku..
 
 Ensityyny (Jasperilla on kyllä sängyssä nyt mun yksi ohut tyyny, koska sen päällä on niin hyvä ja ihana nukkua niin päätettiin hankkia ihka omakin, flunssan aikana äitin tyyny oli korvaamaton) & pirtsakka pikkulelu♥ 

 Rules don't apply to me! ;-)

 Normi mustat collagehousut

 Ainoat jutut mitä ostin itselleni; mammalegginssit & iPhonen suojus

 Yksi huppupyyhe lisää

Japulle lakanasetti (saman sarjan pyyhe löytyy jo)

Tästä puuttuu isin muutama juttu, mutta niistä sitten lisää isänpäivän jälkeen (en tietenkään voi paljastaa vielä)

Mitäs te piditte ostoksista? Oliko mitään mitä tekin haluaisitte/kelpuuttaisitte? Jos jonkun hinta erityisesti kiinnostaa, niin saa kyllä kysyä niin kaivelen tiedon sitten esiin. En vaan jaksanut muistella kaikkien hintoja tähän ;-) 

<3: meeri

7 kommenttia:

  1. Meinaan joka kerta ostaa kaupast ton mikkipaidan mut en oo vielkää hommannu! Ja aatullaki on toi rules dont apply me tjsp mitä lie lukeekaa khjeehh. Ihanuuksia. Mäki meinasin laittaa su Aatulle tommosen h&m
    I <3 Dad bodyn ! Samiksii ;) Hhahah samiiiii ... Sori oon väzgä pus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihania samiksia monessa asiassa ;))! <3 ei haittaa puspus rakkaani !!

      Poista
    2. Niin ja sun pitää hakea se mikkipaita!! se oli niin ihana ja lämmin <33 oon ihan rakastunut siihen :D

      Poista
  2. Mun blogissa ois sulle haaste! :)
    www.heiduliinin.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!! :) Pitää tarttua siihen heti kun ehtii :>

      Poista
  3. äääh mäkin haluun ton ´´Rules don't apply to me`` paidan!! :D Oliks sekin siis H&M:stä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli!! :) Eikä kyllä tainnut olla kalliskaan, noin 10e :>!

      Poista

Kiitos kommentista! ❤