keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Yhdennäköisyyttä(kö?)


Otin eilen Jasperista tuon kuvan, ja olin oikeastaan ihan häkeltynyt, kuinka paljon Jasper muistuttaakin mua kun olin pieni. 
En nyt löytänyt parempaa vertauskuvaa Facebookin kätköistä, mutta eiköhän tossakin tule jo kaikki oleellinen selville? 
Mä taidan olla tuossa kuvassa joku 1,5vuotias, mutta silti näen meissä yhtäläisyyksiä mm. suu, otsa, silmät, kulmakarvat & posket.
Harmi kun mulla ei ole koneella oikein musta mitään vauvakuvia, mutta mun mielestä Jasper kyllä muistuttaa paljon mua pienenä, VARSINKIN tossa eilisessä kuvassa! :-D

Oonko sokea vai näkeekö muutkin yhtäläisyyksiä? ;-) Ajattelinkin tehdä tästä joskus kattavemman postauksen! 

<3: meeri

Ps. Tämä päivä on unien osalta ollut oikeastaan täysin normaali! (Tosin Jasper heräsi aamulla neljältä jo, mutta muuten kyllä! Eikä yölläkään ollut muuten heräämisiä) Päikkärit on nukahtanut syliin hetkessä, mutta nyt yöunille nukahti ihan itse taas sänkyynsä (kuten ennenkin)! JESH. 
Ja lisäksi tämä päivä Jasper on konttaillut oikeastaan enemmän kuin ryöminyt!! 


Mä oon toi oikeanpuolimmainen. Mun mielestä tämä on niin söpö kuva! Muut kuvassa: serkku ja sisko.
Verratkaapa tätä kuvaa ja tota Jasperin kuvaa ;-)

4 kommenttia:

  1. Ootte te kyllä ihan samannäköisiä! Varsinkin suusta! <3 ihanat! Munkin pitäis kattoo mun vauvakuvista onko samaa näköä, ainakin on periny meijän suvun perunanenän tuo neiti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, kiitos ;)! <3 Voiij, no ihan varmasti löytyy samaa teistäkin! :> <3 Pitääki oikeen itekkin kattoa seuraavalla kerralla ja verrata kun eksyn sun blogiin :p

      Poista
  2. Kyllä minäkin löydän paljon samaa näköä ;)
    Jos kiinnostaa, niin käy ihmees kurkkaamassa, kun mä joskus tein vertailua mun-Kevinin-ja Rasen välillä ;)
    http://parempiayhdes.blogspot.fi/2013/04/toivepostaus-mita-kevin-on-perinyt.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤