torstai 27. helmikuuta 2014

Muutama uutukainen

Jo ennen synnyttämään lähtöä mulle tuli H&M:ltä yksi paketti (klik) , joka sisälsi pääosin lastenvaatteita. Mutta sielä oli myös pari paitaa mulle, joita en palauttanut & jotka kuvasin just päivää ennen synnytystä.. 



Tämä ihana, musta, sivuilta auki revitty neule maksoi vain 12€ alennuksessa. 
Tilasin myös tuon viininpunaisena, mutta sen toimitus oli myöhemmin & synnytyksen/vauvan teholla olon aikana paketti oltiin keritty lähettämään takaisin. MÖY!



Mä katselin Jasperille kyllä lastenpuolelta vaatteita, mutta en voinut olla tilaamatta itselleni tätä hauskaa hupparia. Mä aina joskus ''sorrun'' näihin hauskoihinkin. :-D  Ja tää ainakin on tosi sellanen paksu & pehmonen! Just mukava päällä. Hinta tais olla 19,95€


Sitten siitä ensimmäisetä paketista jäivät uupumaan myös nämä pari seuraavaa juttuja, jotka lähetettiin meille myöhemmin erikseen omassa paketissaan. 



Vauvalle muutamat perus sukat. 



Jasperille mukavat & rennot pökät.


Jasulle vähän siistimmät ''suorat'' housut.


Jasperille musta normaali trikoopaita. 


Paria päivää ennemmin synnytystä ja Jasperin synttärijuhlia meillä oli kontrollikäynti äippäpolilla. Käytiin siinä sitten Samin kanssa nopeasti H&M:llä tarkoituksena ostaa mulle mammakangaslegginsit Jasperin juhliin. 



Paikan päällä valikoimassa ei ollut kuin ohuita mammalegginsejä, joten äkkiseltään päädyin sitten ostamaan sukkahousut.. 
Noi nyt olivat sitten lopulta maailman turhin ostos, kun en ikinä voinut olla juhlissa mukana... Tai no, käytin mä noita kolmen päivän päästä synnytyksestä kun kaikki kollarit olivat pesussa ja en halunnut tunkea farkkuja vielä päälleni. Mutta kokonaisuudessaan siis roskiin heitetty kymppi. :-D

Kassalla mukaan tarttui sitten myös kasa pompuloita -- jotka olivatkin pelastus synnärillä!



Lisäksi ostin tämän alennuksessa olevan mustan kivan äitiyspaidan. Mukava kangas pitää päällää ja kivat yksityiskohdat eli noi tekonahkapaikat hihoissa. 
Tuotakaan en kerinnyt pitää ennen synnytystä, paitsi nyt olen jo pitänyt tuota muutaman kerran. Onneksi ei ole mitenkään liian raskauspaita, etteikö kehtaisi pitää päällä myös kun ei ole raskaana! 


Synnyttämässä ollessani mulle olikin tullut sitten kolme ''jälkipakettia'' H&M:ltä. Ja eilen lähdettiin niitä hakemaan ärrältä, mutta kaksi pakettia oltiin keritty jo lähettämään takaisin päin. Shit. Mutta yksi sielä oli ja sieltä paljastui pari juttua. 



Kaksi kappaletta sisustuslaatikoita Jasperin huoneeseen. Mulla ei ole mitään hajua hinnoista, mutta oliskohan ollut ehkä noin 4€/kpl.. Kuten kuvista voi päätellä, sysäsin Jasperin kirjat noihin. :-D



Myös vauvalle tuli kiva pehmolelu! Ihana.

Lisäksi paketissa oli samanlainen pampulasetti kuin minkä ostin kaupasta, mutta en jaksa alle 2€ juttua alkaa palauttamaan.. Joten mulla ainakin luulisi olevan nyt pampuloita pariksi vuodeksi.. :-D


<3: meeri

3 kommenttia:

Kiitos kommentista! ❤