keskiviikko 21. elokuuta 2013

Jotain pinkkiä

Viime viikon keskiviikkona lähdettiin Samin, Jasperin ja mun äidin kanssa Ähtärin Eläinpuistoon. Ikävä kyllä koko päivän satoi vettä, enemmän tai vähemmän- suurimmaksi osaksi enemmän. Kuvia mulla ei siis Ähtärin reissusta ole kuin tasan kaksi kappaletta, mikä harmittaa ihan vietävästi, mutta enpä ainakaan kulkenut kamera kourassa vaan osasin nauttia ja huomioida kaiken paremmin varmaan kuin kameran kanssa.
 Eläimetkin liikkuivat mukavasti- yleensä olen ollut sielä kunnon helteessä, jolloin kaikki eläimet ovat maanneet vain paikoillaan.. Lähdettiin siis aamusta jo matkaan ja oltiin kotona vasta kymmenen maissa illalla.. Jasper oli tosi kiltisti koko pitkän päivän! Välillä syötiin, mutta suurimmaksi osaksi Jappu vain nukkui kiltisti tai katseli kiinnostuneena ympärilleen.

Ajeltiin kotiin Keskisen kautta, sieltä käteen jäi kaikkia pieniä juttuja- kuten Jasperille leluja ja Samille jotakin työkaluja jne. Ollaan varmaan ostettu kaikki lelut mitä Tuurissa myydään, se on ainoa kauppa, jossa jokainen pieni purulelukaan EI maksa sitä 15euroa. ESIM. Seinäjoen Citymarketissa juuri samat lelut maksavat ainakin kymmenen euroa enemmän kuin Keskisillä. Huhhuh.

Mutta niin, asiaan. ;) Oltiin siis 14. päivä liikenteessä ja 15. päivä meillä on siis mun ja Samin ''päivä'', eli siis seurustelun aloituspäivän päivämäärä, eli ns. kuukausipäivä. Ja sain kun sainkin Samin ostamaan mulle ihanan ''kuukausilahjan''. Hahahaha. Ihan läpällä siis, mutta anyway.
 Eli mun ihkaensimmäiset kännykän suojakuoret! iPhone 5:seen oli monemoista kuorta tarjolla, mutta silmäni tarrautuivat tietenkin kiinni Guess- valikoimaan. Päätös oli hirmuvaikea, mutta päädyin tuttuun ja turvalliseen pinkkiin. Ja Samppa jo lupautuikin ostamaan mulle toiset Guessin kuoret joululahjaksi :-)


Nyt uskallan laskea puhelimen huoletta muuallekin kuin sohvalle tai sängylle, vaikka edes pöydälle ilman minuutin hiljaista laskemista :D

<3: meeri

2 kommenttia:

  1. Onks täs kuores paikkoja pankkikorteille? Oon itekki haaveilu tuosta samaisesta kuoresta.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo ainakaan justiin tässä :/ Mutta ei oo kyllä mitään hajua, että olisko niissä muissa vähän erilaisissa sitte ollu :-)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤