perjantai 2. elokuuta 2013

Viikonloppu

Se olis taas viikonloppu! Tänään onkin ollut jo tosi kiva päivä; Äiti ja Roope oli täällä aamulla kolme tuntia, syötiin pitsaa (XD) ja katsottiin Paavo Pesusientä. Melkeen heti heidän lähdettyään ihana ystäväni Riikka tuli vauvelinsa kanssa meille. :-) Samikin tulee tänään kotia, ja en vielä tiedä, että pitääkö mun Jasperin kanssa hakea se jostakin.

Suunnittelin vähän, että mentäisiin huomenna Keskisille ja Seinäjoelle syömään. En kyllä ole puhunut noista mun suunnitelmista Samille, että en sitten tiiä varmasti vielä mistään :-D Mutta ainakin vähintään Seinäjoelle voitaisiin suunnistaa! Lisäksi mulla on __ehkä__ ripsihuolto huomenna. Voisin tällä kertaa ottaa kuvia laittaa tännekin asti ennen-jälkeen -kuvat (viimeksi se vähän jäi... Upsista)


Lisäksi mulla olisi kauhia hinku uudistaa tätä blogin ulkoasua sekä myös vaihdella fontteja ja vaihtaa tyyliä kirjoitella. En kuitenkaan oikein vielä ole mikään mestari (todellakaan!) tässä touhussa, ja haluamani ulkoasun saamiseksi mulla menisi varmaan pari vuotta koneen ääressä..? Pitää nyt katsella, jos saisin itseäni niskasta kiinni ja jaksaisin opetella :-)

Eipä mulla nyt justiin mitään sen ihmeellisimpiä, ihanaa viikonloppua kaikille hyville tyypeille! Hehe :-) 

<3: meeri

 

2 kommenttia:

  1. oon lukenut tätä sun blogia jo hyvän aikaa ja nyt heitän sulle mun blogin osoitteen jos tahdot seurailla mua! :) pohjanmaaopettaa.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤