tiistai 13. elokuuta 2013

Kuvaspämmi ja pikakuulumiset

Heissan

Mulla olis tosi paljon asiaa & kuvia, mutta oon nyt kyllä ihan rikkipoikkiväsynyt, enkä kyllä millään jaksa montaa tuntia tätä postausta väsätä :-) Sami ja Jasper on mummulassa ja itse tulin justiin kotia Seinäjoelta shoppailemasta siskosen kanssa. (Hainkin just tähän itelleni peiton, ja ajattelin nukkua siihen asti, että herraseni tulevat kotia....)
  Samikin on tämän viikon ''lomalla'', joten koko ajan on kyllä ollutkin jotakin tekemistä. Ollaan käyty pehmiksillä & ajelemassa, äiti ja isä on ollut täällä syömässä mun tekemää makaronisalaattia ja kaupasta ostettuja tuoreita munkkeja, oon hakenut Hobby Hallin paketin, oon käynyt verikokeessa, ollaan siivoiltu, vaunuteltu, katottu leffoja ja yritetty nukkua. Sellasta mukavaa perussettiä. 
  Ainakin paketista ja tämän päivän shoppailuista kirjoittelen tarkemmin omissa postauksissaan; löysin Jasperille niin ihania vaatteita! Kaduttaa, kun en ostanut kaikkia mitä meinasin. Haha! Mutta oikeasti... Menin kyllä ostelemaan kerrankin pelkästään itselleni jotakin ja ylläri, eipä onnistunut suunnitelma. Ostin itselleni pari halpaa juttua, ja esimerkiksi huomasin äsken kotona, että yksi niistä vähäisistä ostoksistani oli ''valkoinen'' paita jonkun toisen randomin meikkien ja lian peitossa, hyi hyr.

Tässä kuitenkin pienoinen(..) kuvaspämmi juuri heränneestä kullannupukastani toissapäivänä


hömppä

Ps. Jasperin hiukset on yhtäkkiä tuuhentuneet/kasvaneet/tummentuneet ihan hirvittävästi :-D !

<3: meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤