torstai 29. elokuuta 2013

Kysysmys, kuvia & kesämiehet

 Mä haluaisin niin päästä jo tämän blogin suhteen ajantasalle, eli jos otan tänään kuvia ja teen tänään jotakin niin voin myös sitten rennoin mielin lyhyesti kirjoitella siitä myöhemmin samana päivänä.. Mutta ei kun ei, mulla on vieläki ihan miljoonia kuvia varmaan julkaisematta. Ja itsepäisesti ja omaa mieltäni miellyttääkseni en luovuta, julkaisen ne ensin. Vaikka näin jääkin monta pikkujuttua ja suurin osa tekemisistä kirjoittelematta- koska en todellakaan voi muistaa mitä tein ja mikä päivä.. Mutta taas olisi luvassa yksi satsi reilun viikon tai ehkä jopa kahden viikon takaisia kuvia.. Olen jo itsekin sekaisin ;-)

Nuo Jasperin ripset on vaan vieläkin niin uskomattomat....................

Lisäksi haluaisin niin itselleni uuden bannerin, mutta olen sen asian suhteen täysin peukalo keskellä kämmentä.. Enkä koe, että mulla ainakaan nyt justiin olisi sellaiseen monen päivän tunnin säheltämiseen aikaa.. Mutta toivottavasti viimeistään kuitenkin tässä kun masu kasvaa! Seuraan kyllä itsekin kymmeniä blogeja, mutta en kyllä tiedä kuinka usein tai harvoin bloggaajat uudistavat banneriaan?


Olisiko jollakin muuten jonkunlaista ideaa tai toivomusta siitä, mitä tai mistä kirjoittelisin laajemminkin? Asioita mistä haluaisitte mielipiteitä tai esittelyjä? Kysymyksiä joihin haluaisitte vastauksia?


Nämä biljoona kuvaa mun rumasta naamasta on otettu samana päivänä kun värjäsin hiukset & seuraavana päivänä siitä kun mulla oli ripsihuolto. Että näissä kuvissa, ripset ja hiukset ovat melko hyvässä kunnossa.  
 Mutta auta armias nyt. Jasper tökkii nykyään joka päivä enemmän tai vähemmän tahallaan mua mun silmiin, välillä saan jonkunlaisen kynsimisipakkomielteen ripsien juurelle ja nykyään myös nukun erittäin paljon nyt mahallani- niin ainakin puolet ripsistä on tippunut jo pois.. Ups, sori Anni!! <3
Ja hiuksista sen verran, että ne ovat korkeintaan päältä vielä vähän punaiset, toisin kuin latvoista jne, ne ovat jo kauniin SEN itsensä ruskeat.

Niin ja sen verran vielä, että sen takia näitä kuviakin on näin paljon, että odottelin Samia kotiin tylsyyksissä ja väsyneenä kun se oli viemäs Jasperia hoitoon, sillä oltiin lähdössä Seinäjoelle syömään&seuraavana aamuna oli Seinäjoella se ultra.


Loppuun vielä muutama kuva mun kesäukoista


Kello on nyt minuutin yli kymmenen ja mä meinaan kuolla väsymykseen? Haha, ja Jasper sentään antaa mun yleensä nukkua aina ensiksi siihen 6-7 asti aamulla ja sitten siihen vielä pari tuntia yhteistä unta päälle.. Mä tarttisin vissii oikeasti joku 15 tuntia unta päivässä, että jaksaisin? Vai riittäisköhä sekään..

<3: meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤