tiistai 20. elokuuta 2013

Pikaloma

Seuraa blogiani bloglovinissa!

Moi

Mulla olisi oikeasti biljoonittain kuvia ja kirjoiteltavaa- en vain yksinkertaisesti ja harmillisesti ole ehtinyt postailemaan!  Tämä tekstikin alkaa justiin samoin kuin edellinen postaukseni..... Halusin vaan tulla ilmoittamaan, että olen kyllä elossa :D Sami oli tosiaan 1,5 viikkoa ''lomalla'' ja se justiin puoli tuntia sitte lähti takasin töihin. Myönnän kyllä, että itsekin halusin vaan keskittyä tässä reilun viikon aikana vain pääsääntöisesti meihin kolmeen ja jättää tälläiset jutut vähemmälle. Mutta nyt mulla on edes vähän aikaa, kun Jasperikin nukkuu yöuniaan. Onhan mulla tietenkin välissä ollut ihan sitä omaakin aikaa, mutta yhtenä päivänä kun olisin ehtinyt kirjoittelemaan, kone ei toiminut ja toisena päivänä ei ollut kuvia. Tämä mun kone on muutenkin nykyään niin surkeassa kunnossa, että ei tosikaan... Ehkä paremmin toimiva tietokonekin vähän jaksais pitää motivaatiota yllä? Nytkin lisäsin noita paria kuvaa varmaan 2tuntia ja kone tilttasi tämän kirjotuksen aikana ehkä vain noin sata kertaa. Mutta nyt ajattelin ainakin näinä parina arjen päivänä vähän nipistää omista yöunistani, tai päikkäreistäni- että saan kirjoiteltua joka päivä ainakin sen yhden kerran, toivottavasti jonakin päivänä useamminkin! 

Ostoksista, paketeista, raskaudesta, ''meidän lomasta''  ja kuulumista, yms. ainakin tulen kirjoittelemaan lähipäivinä. Pahoinvointikin on onneksi vähän hellittänyt, joten uskon, että jakselen taas edes hitusen paremmin istua koneellakin postailemassa :)

Ihan pyllystä, että kesäkin on jo ihan loppusuoralla. Olinkin jo täysin luovuttanut kesän suhteen, mutta nyt on onneksi ollut pari lämpösempääkin päivää! Tänäänkin piti eilisen illan sään perusteella olla 'vähän' vilpoisempi jo kuin eilen.. Ja tänään aamulla kun aikaisin lähdettiin jo liikkeelle, niin kuljin sitte taas mukavasti koko päivän mustissa, pitkissä vaatteissa.. Ei tullut kuuma ei. Tulipas

Nyt kuitenkin alan selailemaan netin tarjontaa, ja toivon, että sieltä löytyisi jotakin kivoja vaatteita minulle. Ärsyttää ihan suunnattomasti, ettei mulla ole tällä hetkellä edes mitään housuja jotka olisivat hyvät jalassa, tai edes semihyvät. Piakkoin kaadun kyllä tuonne makuuhuoneen puolelle nukkumaan univajetta pois!

Loppuun vielä pari kuvaa mun ja Jasperin jonkun vähän kylmemmän päivän pihailuista, kun raahasin kameraakin mukana:



 <3: meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤