sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Olohuoneen uutta sisustusta

tässä postauksessa (klik) ohimennen mainitsinkin, että se uusin taulu Jasperista siirtyi olohuoneesta lastenhuoneeseen. Tähän siirtymiseen syynä oli oikeastaan kaksi juttua. 

Ensinnäkin, me ostettiin pari kuukautta sitten uusi telkkari. Joka oli vielä isompi kuin meidän edellinen telvisio. Samalla me siirreltiin vähän olohuoneen järjestystä ja tehtiin mm. kuuselle tilaa. Tv siirrettiin näin ollen ''nurkkaan''. Ja näin ollen myöskin meni ikävästi hiukan tämän uuden jättitaulun eteen. Murr. 

Mullahan oli ideana (ja on kyllä vieläkin jossakin vaiheessa aikomuksena toteuttaa) teetellä enemmänkin noita canvastauluja ja tehdä meidän olohuoneen isoimmaista (ja ainoasta) ''puhtaasta'' seinäalueesta ns. tauluseinä
En kyllä tiedä, koska saan aikaiseksi/kerkeän lisää tauluja teetellä. Mutta jossakin vaiheessa kuitenkin.

Sitä ennen netanttilassa shoppaillessani törmäsin (halpaan) hyllyyn. Ja kyllähän se päätyi sitten ostoskoriin ja sitä kautta kotiin asti. 
Oonkin koko ajan voivotellut tätä vähäistä seinätilaa täällä asunnossa, varsinkin siis olohuoneessa. Haluaisin pitää kaikennäköisiä pikkujuttuja esillä, mutta sitä tilaa ei vain ole ollut. Tai siis kaiken näköinen hyllytila on uupunut kokonaan, eikä tänne mitenkään ''sovikaan'' edes mikään iso hyllykkö. (Jossakin vaiheessa on kyllä aikomuksena ostaa isompi tv-taso.) Kieltämättä en siis miettinyt montaa kertaa ennen kuin ostin hyllyn.

Hylly kuitenkin osoittautui paaaaljon pienemmäksi mitä minä olin luullut. Näin jälkikäteen täytyy kyllä myöntää, että se ei harmita mua yhtään. Luulin kyllä ensiksi, että hylly on joku semi-iso, johon mahtuisi dvd-levyjä yms., mutta tohon pieneen pirpanaan ei kyllä mahdu paljon mitään & ei siihen oikeen uskalla sitä painoa paljon kasatakaan.

Kasaamisesta puheenollen: Sami kasasi tota hyllyä monta tuntia, ja hermot kireällä. Sen jälkeen hylly majailikin koottuna jonkun aikaa, ennen kuin herra sai sen seinään asti.... Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. :-D



Tässä postauksessa (klik) mä esittelinkin tuon Jasperin uuden taulun. Eli tuossa mainitsemassani postauksessa näkyy alkuperäinen taulun sijoitus. Meillä oli erilainen järjestys, eri tv jne. Tässä yllä olevassa kuvassa olevan järjestelyn jälkeen taulu jäi ikävästi uuden telvision taakse piiloon.
Anteeksi, kuvassa oleva sotku & kuvanlaatu. Nämä on näitä illan äkkiä-päähänpistoksia ollut. ;-) 


VAU. Hylly vihdoin koottuna ja jopa SEINÄLLÄ asti.


Yllä olevassa kuvassa näkyykin sitten nykyinen järjestely. Eli yksi tauli lähti pois, Jasperin kastekuva-taulu siirtyi pikkusen & uusi hylly pääsi viereen. Mun mielestä hylly on nyt hyvässä kohtaa: Jasper ei yllä sinne, telvisiota pystyy halutessaan siirtää sen alle jne. 



Taulu saatiin seinään asti vasta jouluaaton aattona..... Joten koristeetkin ovat hiukan jouluisia. Järjestys ei tosiaan siis jää tuon näköiseksi. Muutenkin melko kiireesti täyttelin nuo loorat, mutta varmasti myös muutama juttu saa sinne jäädä ihan vakituisesti.

Itse olen tyytyväinen (ainakin tällä hetkellä) tähän järjestelyyn. Mutta mitäs mieltä te muut olette? :-)

<3: meeri

7 kommenttia:

  1. oooo toi hylly on aivan ihana! Kelpaisi mullekkin, mulla vaan on jo hyllyjä yms. eli mulla ei olisi mitään mitä laittaa enään uudelle tasolle :D
    Ja toi kastetaulu on aivan älyttömän lutunen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Mun pitäis taas saada joku isompikin, kun noi hyllynloorat oli suht. pienet! :D

      Ja kiitos paljon :-) <3

      Poista
  2. Kivan näköinen muuten, mutta mun silmään häiritsi tuo että taulu ja hylly on eri korkeuksilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, aijaa! :D mua taas ei häiritse yhtään kun ne ei ns. millään tavoin ole riippuvaisia toisistaan ts. molemmat ovat täysin itsenäisiä kappaleitaan. Mun mielestä hyllyn kuuluukin olla vähän matalammalla että sinne yltää jne ! :) mutta kiitos mielipiteestä! :)

      Poista
    2. hahaha oonko mä tyhmä vai mitä, mutta en edes tajunnu että noi on erikorkeuksilla :DD

      Poista
    3. Haha, et oo tyhmä! ;) En mäkään miettinyt/tajunnut koko juttua ennen tätä kommenttia! :)

      Poista
  3. Hienon näköistä! Saako kysyä, mistä toi hylly on?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤