keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Synttärilahja- En osaa tehdä valintaa, joten auttakaa!

Ärgh, mä luulin olevani täysin varma, mitä haluan ostaa Jasperille synttärilahjaksi. Nimittäin mielessä on ollut jo monta kuukautta ''joku päältäajettava auto''.

Eilen mä sitten päädyin seilaamaan kaikenmaailman verkkokauppoja läpi lahjan perässä, ja nyt en osaa sitten yhtään valita mitä mä oikeesti tahtoisin hankkia mun rakkaimmalle ensimmäiseksi syntymäpäivälahjakseen. Ja ennen kaikkea mitähän herra itse haluaisi? Mistä hän tykkäisi eniten? Mille tulisi eniten käyttöä? Mikä taas olisi hutilyönti? 

Monenmonenlaisia päältäajettavia vempeleitä, palloleikkejä (mistä ainakin tykkää kovasti), brion helmilautakin olisi kiva.. 

Mulla on siis oikeasti joku miljoona ideaa ja vaihtoehtoa. Yllätys, en osaa taaskaan tehdä päätöksiä.. No okei, kyllä siihen painaa tuo isimiehenkin sana tasavertaisesti, mutta en osaa valita edes sitä omaa suosikkia..
Meidän pitikin tänään jo katsoa niitä & pohdiskella valintaa yhdessä, mutta ei taas keritty ja nyt mä sitten ajattelin pohtia näitä (tuhansia) vaihtoehtoja teidän kanssanne. 

Kertokaahan mielipiteitä, niin hyviä kuin huonojakin! ;-) Mikä olisi kiva omallekin lapselle? Onko joku ehdoton nounou? 
Sekä kokemuksia olisi ihana kuulla, jos niitä vain löytyy jostakin vempeleestä! :-)

1.

 2.


3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.
Kuvat: hobbyhall/netanttila/ellos.

<3: meeri

9 kommenttia:

  1. 9. 5. Ja 3. Muut ehkä aika hetken huumaisia.

    VastaaPoista
  2. Itse tykkään 2. ja 4. vaihtoehdoista ja luultavasti ne/tai edes toisen ostaisin omalle pojulle. :) ..tai ehkä ostankin, kun meilläkin enskuussa tullaan vuoden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ;) Mäkin oon kyllä ihan rakastunut tohon neloseen varsinkin!!

      Poista
  3. Tuo viimeisen kuvan paloauto <3 Okei, perustelut; 1. Voisi kuvitella sen olevan pitkäikäinen? Moni pikkupoika tykkää paloautoista suurin piirtein aikuiseksi asti, eli käyttöikää rajoittaa lähinnä auton mahdollinen painoraja. 2. lelut on kuitenkin aina levällään. Tuo sais ollakkin, koska se on itsessään jopa sisutuksellinen. 3. ulkonäkö on niin soma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottatotta ;)! Ja 4. täällä meidän isimieskin on palomies joten......... ;)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤