perjantai 31. tammikuuta 2014

Ei instaweek vaan ihan jotakin muuta


1. Iloinen Japsinto kauppareissulla
2. Eskari-Meeri
3. Minä.... Viimeksi 5minuuttia sitten....
4. Jasperilta on pitänyt takavarikoida kaikki kirjat! Kaikki uudetkin kirjat näyttää siltä niin kuin ne olisi haettu jostakin kaatopaikalta. Jasu on myös oppinut menemään tv-pöydän alle.......


1. Meille tuli hetki sitten (muutama kk sitten jo) uusi 55-tuumanen telkkari!
2. Pullaposki<3
3. Mun uusi rakkaustölkki?
4. Äitin kainalossa on hyvä löhöillä aamupäikkäreiden jälkeen<3


1. Virne päikkäreiden jälkeen :-D
2. Hermo makkarakäsi<3
3. Paljon haleja ja pusuja <3
4. Ripsimies!


1. Ei voi muuta sanoa kuin; äitinsä poika<3
2. Kielen näyttäminen on niin hauskaa. ;-D
3. Jasper on oppinut myös kiipeämään sohvalle.... Aina ei kylläkään muisteta kuinkas päin sieltä tultiinkaan pois.
4. Aamupusuja<3


1. Odoteltiin ikkunan luona mummua & pappaa kylään niin oli oiva hetki ottaa pari yhteiskuvaa.
2. Mokkapaloja!
3. MIEHELTÄ :-D
4. Samin rakkaudentunnustus mulle...... :-D


1. Joskus se vauva tekee hiljaa huoneessaan muutakin kuin nukkuu :-D
2. Sopii hyvin myös tähän perjantaihin. ;D
3. Raskausselfie Jasperin odotusajoilta
4. Mun hamsteri mummulassa :-)


1. Lumi tuli takaisin!
2. Kaksi väsynyttä
3. Maailman ihanin rakkain<3
4. Masu rv34


1. Joskus pitää hömpöttää nukkumaanmenoajan jälkeenkin...
2. Hyhhei.
3. Ahkera apulainen auttaa äitiä joulusiivoissa!
4. Naamaturvotus


1. Aamuisin hymyilyttää, tai sitten ei
2. Vaatehuone ennen siivoamista....
3. So true!
4. KUKKULUURUU!


1. Äiskä on neuvolassa ja Jasper iskän kanssa pulkkailemassa<3
2. Taas aamuhaleja<3
3. Mun iloiset ukkelit!
4. Hömppä


1,2,3 & 4. Rakkaani<3


1. Välillä pitää halia että taas jaksaa leikkiä!
2. Uusi vuosi 2012
3. AHAHAH unikrapula?
4. HEJHEJ


1. Ootellaan iskää töistä ja heilutellaan kaikille
2. Hmm NAMNAM MAMMAM
3. Hetkinen..... Siivoaako toi mieskin välillä?! En kerro, että pakotin. Huom. mun pinkki suihkepullo :-D
4. Niiin isomies jo!


1. Hiukset & ripset
2. Pusuhuuli!
3. Äitin täydellinen lapsi on pian jo vuoden ikäinen!
4. Taas vähän mieheltä? :-D

Mitäs tykkäätte tälläisistä postauksista?
 Mun kännykkäkuvat katoaa aina bittiavaruuteen, ja mietinkin, että pitäiskö mun alkaa tehdä näitä kännykkäkuvapostauksia jatkossa useamminkin? En omista instagramia ja oon aika laiska siirtelemään kännykästä kuvia koneelle, mutta mitä jos ryhdistäytyisin? :)

Oon myös alkanut tosissani miettimään sitä FB-sivun perustamista- nimittäin, sinne olisi helppo päivitellä synnytyksestä ymsyms nopeasti! Muuten blogi elää hiljaiseloa synnärillä, tai sitten mun on aika opetella postailemaan kännykällä.. Oon vaan miettinyt, että onko se kuinka noloa perustaa sivut näinkin pienelle blogille? :) 

<3: meeri

4 kommenttia:

  1. http://mursuja-aavikolla.blogspot.fi/ Tuolla on sullekkin haasteenpoikaista =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon ! Pitääpä mennä kurkkimaan heti kun meen seuraavan kerran koneelle :p!

      Poista
  2. Heijj fb sivut kuulostaa kivalta ♥ ja PIENELLE blogille? anteeeeks nyt vaaaan mut sulla on 79 lukijaaa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiva kuulla :)❤️ ja oon samas mieltä, toi lukijamäärä on mulle ihan huippupaljon mutta on se kuitenkin aika vähäistä siihe verrattuna että joillaki on jotaki kymmeniä tuhansia lukijoita :D!

      Poista

Kiitos kommentista! ❤