perjantai 3. toukokuuta 2013

Good luck!

Tulin nopsaa esittelemään pari jutskaa!! --> Sitten mun pitää jatkaa siivoamista, miettimistä ja stressaamista. No ei kai. :D Vaikka en kyllä oikein tiedä kuinka aika riittää kaikkeen mitä mun pitäisi tehdä. Tai kyllä muuten, mutta Jasperin kanssa on vähän hankala puuhailla omia siivousyms- juttujaan..

Tämä kello on vaan maailman söpöin! En voinut olla ostamatta tätä sen jälkeen kun siihen törmäsin HALPA-HALLISSA?!?.. :D Haha, mutta eipä haittaa yhtään kun ostoslistalla olikin kelloja lisää, edellisessä kämpässä kun riitti se 2 kelloa, mutta täällä onkin vähän enemmän huoneita ja seiniä. Ja hintaa oli vain vaivaiset 9,95e. Ps. Mulle tulee aina tosta good luck!-tekstistä mieleen se Good luck Charlie tv-sarja! :D haha, mäkö katon disney channelia, mikä se on?!

Tämä söpöliini-naulakko myös Halpa-Hallin löytöjä, en voinut olla ostamatta sitä Jasperin huoneeseen, kun se sopii mun mielestä niin hyvin tuohon seinään. :) Ja vaikka tossa onkin punaset koukkujen päät (tyttöjen värejä..), niin ei tuo mun mielestä ole yhtään tyttömäinen, mun mielestä naulakko on just vauvamainen. Siinä nyt muutenkin tulee roikkumaan Jasperin omia juttuja, eli pienen pojan tavaroita..  Ja muutenkin halusin Jasperin huoneeseen jonkun naulakon, niin ei haittaa vaikka se sopiikin sinne niin kuin reikä nenään.. :D Hintaa naulakolla tais ollu joku 7e.

parempaa kuvaa ei nyt löytynyt...

Hain viikolla postista paketin, jossa oli nämä kahdet kollarit. Ihan ok-kiva-semikivoja kotihousuja, ja testasinkin noita heti muuttopuuhien merkeissä- molemmat housut taitaakin olla justiin pesussa, että senkään takia ei ole nyt parempaa kuvaa. =D Mä vaan rakastan tota armeijakuosia, vaikka useinmiten se onkin vaatteissa luonnossa hiukan sellanen 'bläääää'. Eipä nuokaan armykollarit ihan vastannu ulkonäöllisesti mun toiveita, mutta kyllä ne nyt menee. Oon niin patalaiska palauttelemaan mitään, sitä mun kyllä kannattaisi varmaan joskus harjoitella.. :D Molemmat on Jeans.fi ja molemmilla tais olla hintaa n. 30e

Hihi, Jasper sai tämän paidan jo silloin kun syntyi lahjaksi yhdeltä Samin kaverilta. Nythän tämä on täydellisen kokoinen poitsulle ja kaikenlisäksi todella ajankohtainen. ;-) Mäkin joskus muutama vuosi sitten hankin aidon Leijona-pelipaidan, ja odottelenkin jo nyt innolla kun huomenna Suomen peli tulee ja katsellaan sitä kolmistaan kotona, kannustuspaidat tietty päällä. :D

Tänään tuleekin ensimmäinen Suomen peli! Jasper-muru menee Kauhajärvelle mummun ja papan luokse yökylään (kuolen ikävään..). Illalla sitten äiti ja isi vähän rentoutuu kotosalla muutaman kaverin kanssa ja aloittaa MM-kisakauden. :-) Vaikka tiedän, että tulee järkyttävä ikävä omaa pientä vauvaani, niin oon silti niin onneissani! Ja tekeehän se yksinolo välillä hyvää mullekin, vaikka en kyllä ole todellakaan mitään kyllästyny, tms. siihen että olen niinsanotusti aina yhdessä Jasperin kanssa.  Pitkästä aikaa näen kaikkia sellasia, joita en oo tyyliin vuoteen nähnyt! Illalla sitten naurua, ystäviä, oma kulta, herkkuja, hyviä juomia, jääkiekkoa, pikkutuparit..


<3: meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤