maanantai 6. toukokuuta 2013

puhetta puhetta puheen perään, kuka täällä oikeesti tekee mitään?

30 erilaista faktaa

1. Jos mulla on paha mieli, en pysty syömään mitään. :-D
2. Oon battery-addikti......... XD

3. En maista hedelmäkarkeissa mitään eroa, en tiiä onko punanen parempi kuin vihreä tai keltainen. Mun mielestä KAIKKI hedelmäkarkit maistuu samalle.
4. En oo oikeen ikinä tykännyt jäätelöistä, korkeintaan mehujäätelöistä kesällä.. Paitsi raskauden aikana mulla oli kauhia himo jäätelöihin, kaikkiin jäätelöihin.


5. Mulla on joissakin asioissa tosi hyvä muisti, pystyn opettelemaan pitkiäkin numerosarjoja yms. Ja muistan helposti kaikkien syntymäpäivät ja merkkipäivät.
6. Oon tosi nirso, melkeinpä kaiken suhteen. Ruoan, juoman, siisteyden, asunnon, syömävälineiden ymsyms.


7. Ja mulla on ehkäpä maailman kamalin bakteerikammo!! En oikein mielelläni koskettele mihinkään ovenripoihin, tai käy yleisissä vessoissa, tai syö toisen tekemää ruokaa........ Enpä luota varmaan kuin mun, Samin, äitin, isän ja siskojen tekemiin ruokiin... :-DD Mutta ihan kohteliaisuudesta oon opetellu ja pakottanu itteni edes vähän ajattelemaan '' en mä kuole vaikka kosken tuohon, juon tuosta tai syön tota''. TÄMÄ on kirous.
8. Vihaan, pelkään ja inhoan kärpäsiä paljon enemmän kuin esimerkiksi hyttysiä, ampiaisia, mäkäräisiä, hämähäkkejä..

9. Äidinkieli on aina ollut mun lempiaine koulussa.
10. Oon tosi herkkä, enkä kykene yhtään pidättelemään mun itkua.. 

11. Yleensä shoppailen/tilailen, jos on tylsää tai masentaa.. :D
12. En vastaa varmaan ikinä puhelimeen. XD Nykyään kyllä vähän paremmin! Siitä tulikin mieleen, että puhun äitin kanssa varmaan joka päivä ainakin 5kertaa puhelimes...... :D

13. Suihkussa ollessa mulla on aina vesi ihan niin kuumalla vaan kun voi, Saminkin pitää laittaa varmaan aina ainakin 10astetta kylmemmälle sitä vettä..
14. Mulla on maailman ihanin kissi, joka kehrää, lutuuttaa, kuolaa, siristelee silmiä, puskee, syö, nukkuu. Ja Penni täyttää tässä kuussa jo 11vuotta <3

15. Jokke, Jusu, Esko, Nöpö, Leevi, Taavi. Mun edesmenneet pupuset <3
16. Osasin pienenä sukeltaa niin etten pitänyt nenästä kiinni, mutta sitten kerran vaan ''kokeilin'' pitää nenästä kiinni, ja sen jälkeen en olekaan sitten enää osannut sukeltaa ilman että pidän kiinni....

17. Ala-asteella, yläasteella, lukiossa, nyt. Mulla on aina ollut 9/10 kavereista poikia, aina on ollut poikien lisäksi 1-4 hyvää tyttökamua.
18. Oon laihtunut jo kerron elämässäni 30kg. Olin yhdessä vaiheessa tosi laihakin, mutta en tajunnut sitä silloin, ja ihmettelin ja loukkaannuin kun jotkut hyvät ystävät pelkäsivät että ''kuihdun'' kokonaan pois. 

19. En vieläkään pysty syömään normaalisti, jokaisen ruoan jälkeen oksettaa. Saan sen kyllä tyrehdytettyä purkalla tai limsalla. EN siis oksenna ruoan jälkeen vaikka kuinka oksettaisikin. Esimerkiksi maitoa, kananmunaa, karjalanpiirakoita en oikeastaan pysty juomaan ja syömään enää ollenkaan...
20. Mulla taisi olla todella helppo raskaus, mitä nyt alkuraskaudessa pari kertaa oksensin, loppuraskaudessa nivuset tulivat kipeäksi, pissatti paljon enkä oikein saanut enää nukutuksi, lopussa myös töissä selkä ja jalat tulivat kipeäksi, lihoin ja turposin paljon. Mutta muuten oikeastaan sainkin vaan nauttia vauvan potkuista ja kasvavasta masusta.

21. Olin joskus (ehkä yläasteella seiskaluokalla?) ihan hullu jääkiekko/suomi/jalkapallo- fani: tilasin aidon Leijona-pelipaidan, tilasin salaa Portugali-Suomi jalkapallopeliin, omistin paljon erilaisia suomivaatteita+ muuta suomikamaa, mun huoneen seinät oli täytetty kaikilla julisteilla ja leikkeillä, mun mielipiteet olivat tunnettuja jossakin palstalla ja olin itseasiassa sielä joku ylläpitäjä...
22. Vihaan kahvia ja kaljaa. HYI, enkä ikinä pystyisi juomaan kumpaakaan.

23. En oo IKINÄ maistanut: Hot Dogia, teetä, kananugetteja, nuudelia, hirvenlihaa, kaalikeittoa, voileipäkakkua, sieniä... Ei tuu nyt muuta ns. tavallista mieleen, mutta niitä on paljon!!
24. Oon ihan hyvä taivuttelemaan kaikkia kaikkeen. :D

25. Oon aika sarkastinen ihminen, mutta en silti yritä/halua loukata ketään. Haluan ihan oikeasti kaikille pelkkää hyvää, vaikka kuulostaakin ehkä aika paskalta läpältä.
26. Oon ollu joskus heppahullu, ja omistankin mun siskon kanssa puoliksi hevosen. Tosin en oo ratsastanu varmaan viiteen vuoteen ainakaan enkä ole edes nähnyt sitä ''mun'' hevosta moneen vuoteen.

27. Leivoin joskus yläasteella joka päivä ainakin kolme kertaa, haluaisin kyllä vieläkin leipoa joka päivä, mutta eipä paljon aika ja rahkeet riitä.. Keksinkin monta reseptiä, ja haluaisin muistaa ne vielä, mutta enpä muista! :( Ainakin sen mutakakun ohjeen haluaisin muistaa vielä, se oli nimittäin maailman parasta.
28. Oon ihan hulluna moneen eri tv-sarjaan, tosin en nykyään katso telkkarista muutakuin salkkarit, ja muuten omistan varmaan ainakin kymmenen erisarjan tuotantokaudet/kausia.

29. Kun olin raskaana, pelkäsin maailman eniten että mun vauvasta tulee joku ruma, että se perii multa kaiken rumuuden, mutta onneks sieltä syntyi tuollainen maailman söpöin ja komein poika! (vaikka en siis tiedä, että voisiko se oma olla mitenkää omasta mielestä ruma, mutta pelkäsin että tulee joku tyyliin yksikätinen ja viisisilmäinen raasuvauva)
30. Tämä oliskin sitten viimeinen kohta, mitähän mä keksisin... XD Omistan ihan saakelisti vaatteita, harmittaa kun nykyään niistä ei sovi päälle kuin ehkä 1/200 osa..

HUOM. kuvat ei liity sitten tekstiin mitenkää, vaan on jotakin ihan random-kuvia mun kännykästä.. :D

Mutta eipä tässä sitten turhuutta kummempaa, mun sisko tulee pian tänne mun ja Japun kanssa ja sitten odotellaan vaan, että Suomen peli alkaisi! En malttaisi millään kyllä odotella. Popparit odottelee kans !

<3: meeri

2 kommenttia:

  1. voi aina ihailen ku sulla on niin paljon vaatteita ja kaikkea muutakin! olispa itelläkin rahaa ostaa kaikkea :( argh :D!

    VastaaPoista
  2. Pyh! :D Ei todellakaan kannata ihailla tai mitään, mäkää en oo pitkään aikaan ostanu itelleni oikeen vaatteita kun tuola on niin paljon käyttämättömiä, joita en vaan oo vieläkää pysty pitämään raskauden jäljiltä :< Ja mä oon sellanen hamstraaja etten osaa luopua mistäkään vaatteesta enkä jaksa ikinä palautella mitään :'D Etä olishan se mustaki kivaa jos olis noin paljon ''hyviä'' vaatteita :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤