tiistai 21. toukokuuta 2013

Uusi laukku

Eilen mainitsinkin jo mua odottavasta paketista. Eipä sitten lähdetty hakemaan sitä eilen, mutta äiti ystävällisesti haki sen mun puolesta postista tänään aamulla ja toi sen tänne. Olen IN LOOVE. Totally.




Paketista siis paljastui mun uusi Guess-laukku, jonka itse kauniisti valitsin itselleni äitienpäivälahjaksi Samilta. Kiitos kulta! Kuinka iloiseksi laukku voi ihmisen saada?! Valinnanvaraa oli vaikka millä mitalla, mutta päädyin tuohon kesäiseen, ihanaan kirkkaanneonkeltaisia yksityiskohtia omaavaan yksilöön. <3 Mä rakastan (neon)keltaisia asusteita ja vaatteita, varsinkin kesällä! Ja uskon, että käytän tuota nyt aika paljon- en kuitenkaan niin paljon, että se menisi pilalle. Ja vaikka laukku ei ole mitenkään neutraali väreiltään, niin mun mielestä se sopii melkein kaikkien värien seuraksi, poisluettuna pinkki. Keltainen+pinkki ei oikeen mätsää mun silmään, mutta kai siinäkin tapauksessa voi olla poikkeuksia sääntöön! Mitäs mieltä te olette? Onko teidän makuunne ''liian räväkkä''?








fashionstore.fi



<3: meeri




4 kommenttia:

  1. Ihana! Terveisin kateellinen :P

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! :) ei kannata olla kateellinen, mullaki meni näin kauan, että sain itelleni ensimmäisen guessin laukun ;D

    VastaaPoista
  3. Ihana laukku!! Tosi kiva blogi sulla :) jään seurailee :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤