keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

2 kuukautta


APUA, vielä hetki sitten mun pikkuinen oli teholla, ja nyt hän on jo niin iso mies.<3

 Seuraava neuvola on vasta kuukauden päästä, mutta onhan hän ainakin jo 2,5kg painavempi & melkein kymmenen senttiä kasvanut syntymästään!





Luin tämän tänään ja itkin. Mun rakas. (koskahan saan itseäni niskasta kiinni ja täyteltyä vauvakirjat?!? Edes sitä en ole ehtinyt/jaksanut tehdä!!)





Hänellä on tummansiniset nappisilmät. Hänellä on leukaa vaikka muille jakaa. Hänellä on pulleat reidet ja pikkuiset makkarasormet. Hänellä on hiuksia, mutta ei karstaa. Hänellä on niskassa hiukan hikinäppylöitä. Hän on tähän asti ainakin vihannut kylpemistä (toisin kuin veljensä). Hän saa pian ikioman nimensä. Hän on minulle tosi rakas ja tärkeä, hän on minun kuopus. Hän ei itke paljon, mutta hän syö paljon. Hän hymyilee ja päästelee nauruja. Hän tykkää, kun äiti laulaa tai loruttelee- silloin hän rauhoittuu. Hänellä on pitkät ripset. Hän on todella raasu, herra suloposki. Hän on isoveljen silmäterä. Hän on perinyt isoveljensä piirteet. Isoveli tietää aina missä hän on. Hän on äidin ja Jasperin oma vauva. Äidin rakkain. <3






Vaatekoko on 62cm & vaippakoko kolmonen. En taaskaan kerinnyt pitää paljon mitään pienimpiä vaatteita, tai varsinkaan kaikkia haalareita. Hän kasvaa niin huimaa vauhtia!

Nyt kyllä tuntuu, että on hiukan tasaantunut syöminen & kasvaminen. Nimittäin, illalla/yöllä hän nukkuu yleensä kaksi 3-6h pätkää putkeen (siis tietenkin syö välissä). :)






Pakko myöntää, että vieläkin on hiukan haikea olo siitä, että hän joutui olemaan teholla 11päivää. Vaikka toisaalta oon tahattomasti tai tahallisesti sulkenut sen karmean alun mun mielestä.. Musta tuntuu, että en riitä hänelle, ja ettei hän tunne mua vielä kunnolla. Mutta rakkautta piisaa, haluaisin vain olla parempi.










Mutta, olen paras mahdollinen äiti mun pikkuiselle pullalle. :3 <3

<3: meeri

9 kommenttia:

  1. Ei vitsi aika menee nopeasti! Onnea hirmuisesti 2kk vanhalle söpöläiselle <3

    VastaaPoista
  2. Voi mitkä ihanat posket <3 Sulonen pieni vesseli <3 en kestä miten aika menee näin nopeesti. Kohta mullakin on kaks poikaaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) <3 No en mäkään kestä. NO NIINPÄ!! Olin kyl ihan varma, että sulle ois tullu tyttö (masukuvasta), mutta samiksia ollaan <3 ;)

      Poista
  3. Meeri sun ei tarvitse olla parempi! Olet paras juuri sun omille lapsillesi! <3

    VastaaPoista
  4. Voi rakkaus mikä pullaposki<3 Miten ihmeessä maltan oottaa et saan mun pikku palleroisen, raskaus pian puoles välissä... :D en kestä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 :) No uskon!! Odottavan aika on pitkä! Mutta yritä nauttia raskaudesta, vaikka maailman ihanin asia onkin se oma lapsi, niin kyllä silti sitä raskauttakin tulee viel ikävä :3 <3

      Poista
    2. NIIN ja onnea pikkuisesta <3

      Poista

Kiitos kommentista! ❤