keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Väsypäivä

Moikka! 

Mä oon ihan död, ja sen takia en jaksakaan tänään kirjoitella mitään ''kunnollista'' postausta, sillä uskon, että siitä(kin) tulisi täyttä sontaa.. Oikeesti, heti kun Caspiankin nukkuu kunnolla niin mäkin meen varmasti nukkumaan! :D

Mun väsykuolema johtuu ehkä siitä, että Jasper heräsi tänään jo seitsemältä (ja siitä, että nukuin omaa typeryyttäni yöllä ehkä yhteensä tunnin), kun normaalisti hän on herännyt nyt kello 9-9:30 vasta välillä.. Mutta nousin silti pirteänä auringon kutsuhuutoihin, sillä tiesin, että tänään tulisi kiva päivä. Elikkä, mun sisko ja sen poitsut tuli meille ja tehtiin ''rankka reissu'' niin kuin Roope 4,5v sanoi. :D Eipä se nyt oikeasti ollut rankka, käytiin vaan vähän kävelemässä ja postissa & kaupassa yms.






Kiinnostaisiko jotakuta muuten postaus meidän tuplista? 




Mulla meni totaalihermo tuohon edelliseen banneriin, ja ''väsäsin'' tuon uuden äsken ehkä minuutissa.. Mun silmät ei vaan enää kestänyt sitä talvibanneria. :D Haluaisin kyllä jonkun superhienon bannerin, mistähän vaan saisin sellasen? Mä itse osaisin ehkä luonnostella, mutta toteuttamisessa oon täysiuuno. Onko jotakin hyviä vinkkejä? :) Niin, ja vihaan tota uuttakin, mutta sen näkeminen sivusilmällä ei saa mun leviksiä repeämään.

<3; meeri

2 kommenttia:

  1. Mukava blogi. Täytyneen jäädä lukee tarkemmin. Meille on tulossa toinen pikkuinen heinäkuussa ja olenkin kiinnostunut muiden mammojen arjesta 2 pienen lapsen kanssa. Pikkasen meinaa jännittää <3

    jennikarajamies.blogspot.fi voi lukea meidän matkaa jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!! :) Tervetuloa ja tsemppiä loppuraskauteen! :) Hihi, toivottavasti sulle käy niinku mullekin; että ei se oo lopulta niin paha kun aluksi kuvittelee. ;D

      Pitääpä tutustua! :))

      Poista

Kiitos kommentista! ❤