maanantai 14. huhtikuuta 2014

Vaattehia

Muutama viikko sitten havahduin siihen, että Jasperilla on todella vähän t-paitoja. Tai olihan niitä, mutta suurin osa oli jo jäänyt pieneksi ja siirsinkin jo ne pois kaapista tieltä. 
Kesä on tulossa, eli niitä todellakin tarvitaan. Mutta tarpeelliseksi ne tulivat jo, kun aurinko alkoi paistamaan, sillä Jasper on sellainenkin menojuna, että hänelle tulee kuuma yleensä ihan vain muutenkin sisällä, ja kun siihen lisää ikkunoiden läpi porottavan auringon niin hiki on taattu. 

Päätinkin sitten heti ottaa tuumasta toimen jo tilata muutaman t-paidan Jasperille, ja lähtihän sitä ostoskoriin pari muutakin uutukaista. Esimerkiksi olin just heittänyt neljä Jasperin yöpukua roskiin (ne oli oikeasti kirjaimellisesti kulutettu puhki), ja jäljelle ei jäänyt kuin yksi, joten sellainenkin oli saatava. Esittelen ne nyt! 



Hihattomat, yksinkertaiset paidat on mun mielestä ihan must tuote. Tällasia Jasperilla onkin vinopino, mutta ne on vaan bodyja, ja yritän päästä niistä eroon! Mä en tiiä, mutta mulla on ollut jo pari kuukautta joku vihasuhde bodyihin.. Mutta niitä löytyy vielä kyllä sen verran t-paidoissa että varsinkin pitkähihaisissa, että pakko niitä on vielä välillä käyttää.. Mutta oonkin pidemmän aikaa ollut jo sitä mieltä, että en enää osta bodyja, paitsi ehkä jos on joku superkiva superhalvalla. 



Tää on vielä hiukan iso, mutta niiin ihana! Vaikka kylläkin on Jasperin päällä vähän kuin mekko olis.. Mutta anyway, mua ei haittaa, jos paidat on vähän isoja, kunhan housut on sopivat.



Pitäisi ehkä pikkuhiljaa alkaa ostelemaan enemmänkin näitä sinisiä vaatteita! Oon jotenkin kammonnut näitä, mutta sininen sopii kyllä niin hyvin Jasperille, että on varmaan hommata jatkossa huoletta sinisiäkin vaatteita. 




Myös näissä yöasuissa haluan pikkuhiljaa siirtyä pois haalareista, ja ostella vain näitä osia. Toki katson sitten uudestaan, jos vaikka joku aamu Jasper olisi saanut päähän piston ja repinyt vaippansa pois päältänsä.



Nämä ei ollut kuin 2€/kpl! Mun mielestä noi pipot on niin jotenkin, hmm, raikkaita? Mietin kyllä, että onko noi liian isoja, mutta ne oli just oikean kokoisia tällä hetkellä mun jättipää-Jasperille<3



Olihan sitä pakko ostaa jotakin myös itellekin! En kyllä muista, koska olisin viimeksi maksanut paidasta  viimeksi 20€? Tämä collage-paita oli siis tarjouksessa ton parikymppiä. Kokeilin tota ensiksi farkkujen kanssa, ja rakastuin. Mutta sukkiksien tai kollareiden kanssa toi näytti päällä ihan teltalta. Lisäksi toi kaula-aukkokin oli hiukan kuristava.. Mutta noh, minkäs teet kun revin heti laputkin irti. Kai tämä silti joskus lämmittää mua, ja toi kangas oli kyllä ihanaa!




Paita vähän rutussa (ollut jo käytössä ennen kuvan ottamista), mutta tosta mä kyllä tykkään! Erioten noista olkapäistä, ja siitä, että tuo on takaa hiukan pidempi kuin edestä. 


Mulla onkin tällaset samanlaiset tummanharmaat tennarit, joista tykkään kyllä paljon. Kaipailinkin kokomustia kenkiä, ja nämä oli ihan hyvä ostos!



Lisäksi ostin piiiitkästä piiiitkästä aikaa itselleni farkut! Siis muutkin kuin mammafarkut. Mähän nyt oon tässä n. 2vuotta ollut ''koko ajan'' raskaana, ja lihonu kuusmiljoonaa kiloa, joten normifarkkujen osto ei ole käynyt edes mielessä.. Ja oon vaan haaveillut noista sadoista farkuista mun kaapissa, mutta mä kyllästyin ainaiseen kollari-legginssi-sukkahousut yhdistelmiin, joten tilasin ns. kokeilumielessä yhdet farkut, joiden epäilin olevani mulle ihan liian isot, mutta mitä vielä?! Sopivat ne oli, ja mä kai sitten aliarvioin taas mun jättiläisyyttä.. Kiva kyllä omistaa pitkästä aikaa sopivat farkut!!



Tämän mekon mä kyllä ostin liikkeestä, mutta tässä vielä pari parempaa kuvaa siitä. Ostin ton siis Caspianin ristiäisiin, ja mun mielestä toi oli hiukan kivempi päällä kuin miltä vaikutti henkarissa. Lisäksi oli kaikinpuolin mukava päällä.

<3; meeri

5 kommenttia:

  1. Mulla oli bodyähky joskus just sillon ku Sylvester oli jotai 1v-1v5kk, koska niitten pukeminen oli niin mahotonta, mut sitte ku pukeminen helpottu _VÄHÄN_ ni aloin taas tykkää niistä :D Nyt ärsyttää et ku Sype on jätti, ni ei oo kauheesti merkkejä miltä löytyy 98 senttisenä.. plus et ku Kesä tulee ni ei toi kuumakalle tarvii bodeja :D

    Kivoja vaatteita oot kyl taas ostanu ja ihana toi mekko!! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D tajuan kyllä täysin mitä tarkotat ;) mutta mulla on kuitenkin varmaan enemmän siitä, että jotenkin miellän bodyt vauvojen vaatteeksi ja sitten kun tuo J on muka niin iso jo ettei bodyt mun mielestä muka sovi sille ! :D

      Ihana kuulla että tykkäät ! Kiitos :)

      Poista
  2. Käytkö ikinä kirpputoreilla? Jos et, niin oikeasti suosittelen! Niillä myydään aivan mahtavan hyväkuntoisia lastenvaatteita ja aikuisten samoin. Nykyään ne eivät onneksi edes ole epäsiistejä tms. ja vaatteetkin ovat melkein aina pestyjä enne kuin on tuotu myyntiin. :) Jos tykkää ostella vaatteita tai mitä vaan, kirpparilta saa halvalla ja usein tosi hyviä löytöjä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hävettää kyllä jo vähän myöntääkin, mutta en käy! En oo ikinä käynyt... Mua jotenkin iljettää se hajukin, vaikka tiiän kyllä että sieltä vois löytyä vaikka mitä löytöjä!! Ehkä mä viel joskys opin käymään. :) mutta en kyllä muutenkaa osta ikinä oikeastaan kalliita vaatteita!! :)
      Kiitos kommentista. :-)

      Poista
  3. Koska olen kirppareiden puolestapuhuja, jatkan vielä, että meinasinkin mainita, että ne on niin siistejäkin nykyään eikä yhtään ällöttäviä! :) Riippuu tietenkin paljon paikasta. Lapualla on huonot valikoimat, mutta Seinäjoella on jo muutama hyvä. Ymmärrän tietenkin ettei ole kaikkien mieleen, ei ollut minunkaan aluksi. En yritä missään nimessä vängätä enempää ja pakkosyöttää ilosanomaa kirpputoreista :D:D Kunhan mainitsin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤