tiistai 15. huhtikuuta 2014

Kännykkäkriiseilyä

AAAAAAAAAA, mulla lähtee ihan just järki mun kännykkään!! Siitä on akku jotenkin yhtäkkiä pimahtanut, ja se ei pysy päällä kuin max. 5minuuttia ellei se ole latauksessa?!
Se on nyt noin viikon sisällä huonontunut ja huonontunut, ja hetki sitten se akku meni ehkä puolessa tunnissa tyhjiin ja esimerkiksi näin silmin kun se prosenttipylväs tipahti jostakin 40% sekunissa yhteen..
Nyt kännykkä sammuu yleensä kun on joku n. 70% (muka) akkua vielä jäljellä, ja siitä sadasta prosentista kestää ihan maksimissaan 10 minuuttia, että kännykkä sammuu. Niin raivostuttavaa.. 

Pitääkö mun nyt vielä tuo huoltoon vai mitä? Ja millanen projekti tossa on sitten edessä? Ei ole edes vielä vuoden vanha iPhone 5.. Ärsyttää ihan suunnattomasti, kun aina kun yritän hoitaa jotakin asioita/vastata jollekin/kirjottaa jollekin, niin kännykkä sammuu.

Toinen juttu on se, että mun kännykän muisti on (=oli) taas ihan täysi. Ja nyt siirsin niitä kaikista vanhimpia kuvia pois sieltä, ja ajattelin lätkästä niistä siirretyistä ihan vaan muutaman kuvan tähän. 






Siis ihan oikeasti, parasta maailmassa on ollut nämä aamut Jasperin kanssa. Sami oli viikot reissutöissä, ja mä olin viikot kaksin Jasperin kanssa. Jasper on nukkunut 3kk iästä asti (eli heti kun muutettiin pois kaksiosta) omassa huoneessaan, mutta joi aina aamumaidon 5-6 maissa ja tuli sitten sen jälkeen mun viereen jatkamaan uniaan.

Siis en tiedä mitään parempaa, kuin herätä maailman lämpöisimmän kullannupun vierestä auringonpaisteeseen. Parasta. Ihan oikeasti yksi sana; parasta. 

Aamulla aina köllöteltiin, naureskeltiin, höpsöteltiin, otettiin kuvia & vietettiin ehdottomasti rentoa laatuaikaa. 

Mutta sitten kaikki muuttui; Jasper oppi liikkumaan, tuntematta rajojaan ja meinasi aina tippua sängystä pää edellä. Jasper kasvoi niin nopeasti, ettei äidin lämmin kainalo enää kiinnostanut viittä minuuttia kauempaa. 

Mutta onneksi olen ainakin yhden aamun kirjoittanut ylös, se löytyy täältä.














Mun ihana pieni makkarakäsi pullapää <3 :*

<3; meeri

Mistähän postailisin huomenna; Jasperin ristiäisistä, Jasperin ja/tai Caspianin nimestä vaiko blogin 1v synttäreistä? Yleensä bloggaajien ongelmana on vähäiset postausideat, mutta mulla on niitä ihan liikaa! Voin vannoa, että mulla olisi ainakin 300 ideaa/ajatusta postaukseen kirjoittaa just ja nyt heti ylös. 


6 kommenttia:

  1. mitä jos vihdoin ja viimein rustaisit sen jasperin synnytyskertomuksen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kun mä haluan, että siihen on kunnolla aikaa !! Eli niin ettei tartte kirjottaa keskellä yötä.. :D mutta ne synnytyskertomukset on kyllä koko ajan "tulossa" ja päällimmäisenä mielessä; odotan vaan sopivaa hetkeä. :) enkä voi varmasti sanoa, etteikö jo huomenna!

      Poista
  2. mitä jos vihdoin ja viimein rustaisit sen jasperin synnytyskertomuksen :D

    VastaaPoista
  3. Mä ehkä kokeilisin ostaa uuden akun? Se on kumminki vähä niinkun kuluva osa tai niin :D Eihän ladattavat patteritkaan ikuisuuksia kestä.. Ihana Jasper!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta kun sisäänrakennettu akku niin ei kai sekään oo niin yksinkertaista?? Vai onko?! :D

      Jasper on❤️😍 nytkin jo ikävä sitä kun se nukkuu yöunia..... :D

      Poista
    2. aijaa no sitte se onkin vähä hankalampaa... :D Olisko jotain päivityksiin liittyvää?

      Poista

Kiitos kommentista! ❤