tiistai 8. huhtikuuta 2014

Prinsessan kaste

Näistä ristiäisistä on jo melkein kolme viikkoa aikaa, ja mun on pitänyt kyllä siitä asti tulla tekemään tämä postaus.. Mutta olen odotellut siskoltani kuvia (koska itse en oikein jaksanut/kerennyt kuvailemaan ja kuvasaldo jäi näin ollen melko pieneksi..) ja olisin halunnut laittaa ne samaan syssyyn, mutta enää en jaksa odottaa! ;D
 Jos mä joskus vielä saan ne kuvat ja jos sielä on jotakin hyviä kuvia, niin tulen sitte lisäilemään niitä jälkikäteen. :-) 




Eli, reilu pari viikkoa sitten kastettiin mun veljen esikoinen. 13 päivää vanhempi prinsessa kuin meidän nuorempi prinssi! Ja samalla mun ensimmäinen täditeltävä tyttö & ensimmäinen tyttölapsenlapsi mummulle ja papalle. Eli toisin sanoen; ensimmäinen tyttöserkku mun pojille. <3





Kaunis prinsessa sai nimekseen Suvi-Hellen Amanda <3

Psstt. Hellen oli mun edesmenneen mummun nimi, eli mun äidin äiti. Keltä olen muuten saanut mun toisen nimen, eli mulla on sama toinen nimi kuin mun mummulla oli. :)


Vauva oli muuten samalla ensimmäistä kertaa vierailullaan!



Jere ja mun nuorempi sisko

Oli muuten aikamoinen vaatekriisi. Hyi helv kun kaikki näyttää niin kamalalta vielä päällä. Ja muutenkin on vielä niin oksettava olo näitten kilojen alla.


Ps. Meidän ristiäisethän on tulevana lauantaina, ja stressiä pukkaa. Toivottavasti saan jossakin vaiheessa kaiken kuntoon, vaikka kaikki asiat ovatkin ihan alkuvaiheessa vasta jos sieläkään... Mutta onneksi äiti taas tulee auttelemaan mua kaiken kanssa, niin ei tarvitse yrittää siivota yms. kahden vauvan kanssa! 


Ps. Käykäähän heittelemässä kysymyksillä vielä täällä, että saan edes jonkunlaisten postauksen aikaiseksi. :'D Aikaa jäljellä vielä pari päivää! :)
<3: meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤