keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

Operaatio alkaa pian

Just eilen tehtiin Samin kanssa ''sopimus'', että se ainakin vähintään kerran viikossa ottaisi musta pari kuvaa. Ei siis mitään asukuvia, mutta nojoo ehkä sen tyylisiä mutta eri tarkotuksella, eli sen takia, että mä näkisin sitten itse kuinka mä tässä muutun ja laihdun (siis toivottavasti laihdun..). :-) Että on sitten jotakin mihin verrata.

Mutta! Oltiin just menossa ottamaan kuvat, odotin vaan, että Sami syötti Caspianin loppuun ja otin pari testikuvaa siinä samalla kun Jasper pyöri mun ympärillä ja eiköhän mulla sitten loppunut akku kamerasta. Jee. Mutta ehkä sitten ensi kerralla on jo parempi säkä. :'D



Mä en edelleenkään stressaa tämän painon suhteen. Vauva on vielä yli viikon alle 3 kuukautta (mahdollisimman vaikeasti selitetty, ahah), mutta mulle se 3kk onkin just se raja, että sitten pikkuhiljaa pitäisi alkaa oikeasti jo tapahtumaankin jotakin. Onhan mulla nytkin lähtenyt synnytyksestä -17-19kg, mutta ei musta sille kyllä tunnu! 
Päinvastoin, tuntuu päivä päivältä vaan lihavemmalta olo, en sitten tiiä. 
Tosin tuo yksi huppari ei mennyt mulla kiinni kun lähdettiin sairaalasta pari päivää synnytyksen jälkeen ja eilen kun pidin sitä, niin meni helposti kiinni ja oli jopa sellanen ''iso''. 
Mutta mitään ihmeellistä en oo tehnyt, ja ekat 15päivää synnytyksestä meni periaatteessa kaavalla yksi kilo päivässä. Mutta se mikä silloin vaikutti, yksi sana; imetys.


Nojoo, mutta lopetan ennemmin kun aloitankaan kunnolla! Mun on tarkotus tulla tekemään sitten palautumispostaus kun synnytyksestä on 4 kuukautta, joten enpäs paljastakaan kaikkea vielä tässä. :-D Sitä vartenkin mulla on mahteja kuvia säästössä. En osaa näköjään ikinä ajoissa lopettaa..

Niin, ja tiedän olevani ruma ja lihava, vaikka laitankin nämä ''hyvät'' kuvat nyt tähän. ^^ Mutta toivottavasti en ole ikuisesti, se on se mun pointti nääs näissä (ja tulevissa) kuvissa, enkä luule olevani mitään, joten älkää te luulko niin.

Ps. Tossa vasemmalla puolella on nyt vihdoin ne suorat linkit paikkoihin, joissa meitä voi seurata! Ja sitten kun saan mun iPhone femman takasin, niin ajattelin, ehkä, kenties, en tiiä, kattoo nyt, tehdä instagram-tilin.. Mä tuun täältä perästä. Mä oon maalta. :D

<3; meeri

6 kommenttia:

  1. Voi, mäkin olisin onnellinen jos kiloja lähtis imettämällä. En vaan tajua, sairaalaan jäi 8kg, täysimetän, mutta kiloja on sen jälkeen tullut kumminkin 4 takaisin :O Mulla vissiin niin tiukassa ne kilot tai syön liikaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä imetin vaan noin kolme viikkoa! Mutta aika jännä kyllä, on vissiin aika tiukassa! :o Koska mäkin söin kuin hevonen sinä aikana kun imetin, mutta silti vaan koko ajan paino tippu ihan ylipaljon, ja mä en edes täysimettänyt!

      Poista
  2. Milloin kerrot siitä mullistavasta jutusta mikä oletettavasti liittyy perheeseenne? Ärsyttävä odottaa innolla postauksiasi ja niissä menee todella kauan.. :( koska tykkään lukea tosi paljon sun blogia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron heti vaan kun PYSTYN! Luota muhun. ;)

      JA siis missä menee tosi kauan, postauksissa vai siinä että kerron sen jutun? Höh. Toivon itsekin, että voin sen pian kertoa, vaikka se onkin pari kertaa jo muuttunut matkalla. Ja kiva kuulla että tykkäät, kiitos :)

      Poista
  3. Ehkä ihan ymmärrettävästä syystä meneekin kauan kun on kaks pientä hoidettavana :) eikä välttämättä heti leikkaa mistä ja kuinka kirjottaa kun on aikaa ja varmasti muutama kotihommakin on saatava jossai vaiheessa tehtyä!
    Oon lukenu sun blogia nyt puoli vuotta ja oon ihan koukus! :) teillä on kyllä suloiset lapset♡ t.mari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis just niin, nimenomaan! Joko mä keskityn blogiin yms. ja kotityöt jää vähän vähemmälle tai sitten toiste päin.. Yritän kyllä tasapainossa pitää (siis eka tietty lapset), mutta sitten pitäisi vielä hoitaa koti, asiat, blogi, kaverit, oma ittensä, parisuhde jne..

      Tosi kiva kuulla!! :-) Kiitos paljon! <3 :)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤