maanantai 28. huhtikuuta 2014

Serkusten ristiäiset

Nyt oon saanut siskolta ristiäisistä loputkin kuvat, joten päätin tulla vielä lisäämään muutaman kuvan. Nämä kuvat on siis Caspianin ristiäisistä & hänen (ja Jasperin) serkun Suvin ristiäisistä, jotka olivat 3 viikkoa ennemmin.



Mun mielestä noista ylemmistä kuvista näkee aivan selvästi, että mies on kasvanut huimasti kolmessa viikossa. :-)


Kyllähän ne pikkuiset taitaa hiukan olla samannäköisiä, samasta suvusta tulleet. :3


Ei musta kyllä valokuvaajaa tuu....


Hiukan heilahtanut, mutta laitanpa silti. :-D Mun hiukset näyttää niin hyvin suoristetuilta. :'D


Ihana hymyneiti!



Kiva huomiopoikkeama tuo syöttötuoli tuola kuvan nurkassa.. :-D



Vauvanäpyt on nyt jo oikeastaan kokonaan kadonnut. 


Mun nappisimmu.


Ahaha. Antakaa mun kaikki kestää. Oon kunnon pullamörssäri, mut onneksi oon tuostakin jo muutaman kilon laihtunut. Mutta äskenkin söin grilliruokaa, joten en stressaa liikaa, mutta hiljaa hyvä tulee. Ei MULLA ole kiirettä, eikä tartte teidänkään murehtia kun en aio satuttaa kenenkään silmiä hyppimällä kesällä puolialasti missään julkisesti. :D


Caspian ja Jasperin kummitäti. Jenna älä suutu, mun mielestä tää oli vaan niin hyvä kuva! :D


Jasperin lemppari piilopaikka!


Iloinen Roope. :D



Huomenna ajattelin tehdä jonkunlaisen postauksen JASPERIN ristiäisistä! En ole niistä nimittäin ikinä mitään tainnut kirjoittaa. Sitten saa (kai) ainakin hetkeksi riittää nämä ristiäispostaukset. :-) Ja ehkä mä sitten suuntaan ajatukseni niihin synnytyskertomuksiin..... ;-) Mutta en lupaa mitään deadlinea koska en ikinä pysy niissä.. Kaikki on sen varmasti jo huomannut.. :D

<3; meeri

2 kommenttia:

  1. Ihanaa ku yleensä kyttää kaikkien blogeja monta kertaa päiväs eikä tuu mitään uutta niin nyt ku ei päivään pariin ollu kerenny käydä nii 3 uutta postausta, jeii!! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤