lauantai 12. huhtikuuta 2014

Caspian Paavo Efraim

<3

15 kommenttia:

  1. hieno nimi ihanalle pienellle <3 onnea! <3

    VastaaPoista
  2. Ihana nimi muuten mutta tuo paavo särähtää kyllä korvaan inhottavasti.Mikä Jasperin koko nimi on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mikäs siinä on vialla? Mun papan nimi oli Paavo Efraim.

      Jasperin koko nimi on Jasper Eljas Patrik.

      Poista
    2. Siis ei siinä mitään sellaista vikaa ole mutta Caspian ja Efraim on kuitenki kivalla tavalla erikoisia ja kauniita nimiä ni jotenkin tuo Paavo ei sovi siihen "yksikertaisuudellaan".Mutta ymmärrä jos suvussa on niin toki niitä on hyvä jatkaa:)

      Poista
    3. Nojoo, ehkä ymmärrän mitä tarkotat. :) mutta mun mielestä taas Paavo on just kivan perus suomalainen, yleinen, normaali nimi joka sopii hyvin tuohon keskelle :) Caspian sopii tosi hyvin suomalaiseen suuhun, eli periaatteessa toi vipa on ainoa tollanen ns. erikoinen nimi, ja mun mielestä taas noi nimet kompensoi hyvin keskenään toisia nimiä. :) Mutta ymmärrän toki mitä haet takaa!

      Poista
  3. Onnea pikkumiehelle komeasta nimestä!
    Kiva, kun kunnioitetaan vanhempia nimiä :) Meilläkin olisi annettu papan papan nimi pojalle, jos sellainen olisi tullut..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :) <3
      Niinpä, Jasperinkin toinen nimi on mun isän toinen nimi myös :)

      Poista
  4. Aivan ihana nimi! Ei ainakaan joka vastaantulevalla ole :) caspian on ku ilmetty isoveljensä! Miten päädyitte caspian nimeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Kirjoittelen kyllä nimen tarinan mahd. pian! :)

      Poista
  5. Ihana nimi!<3 Erikoinen, mutta myös perus suomalaista lisätty sekaan :) Ei tuu ihan joka klopilla vastaan :D

    VastaaPoista
  6. Ihanan nimen poika sai! :) Niin ja tuli tässä mieleen että meillä on hyvin saman ikäiset pojat! tai Caspian ja minun esikoinen :) Meillä poika syntyy 7.2.2014 :) ja sitte se vielä että asut vissiinkin Lapualla niin me asustellaan Kurikassa :D Kiva yhteen sattuma ku oon lukenu hetken sun blogias niin ny vasta tajusin nää jutut :D Ja täs olis mun blogi tosin oon vasta aloittanut mutta jos kiinnostaa niin linkkaan tähän :) http://meerviii.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤