torstai 24. huhtikuuta 2014

Luuripropleema

Nyt se mun kännykkä sitten pimahti lopullisesti. Hän lähti huoltoon ja mä sain tilalle upeimmasta upeimman sata vuotta vanhan liukupuhelimen, jolla ei pääse edes nettiin eikä kyllä mikään muukaan onnistu sillä.. Mä en kestä. :-D No toivottavasti se kännykkä tulee pian takas sieltä huollosta, tai muuten käyn ostamassa uuden.. Nimittäin tällä rutku varapuhelimella en kauan pärjää enkä halua pärjätä. Yösyötötkin on täyttä tuskaa, kun yritän pysyä hereillä vahdaten nukkuessaan syövää Caspiania.



Mä en muuten ollut siirtänyt edes mitään synnytyskuvia tms. kännykästä koneelle!! Enkä ole juurikaan ottanut kameralla yhtään kuvia, joten sinne hävisi 9/10 osa Caspianin ensimmäisten kuukausien kuvista.. :/ Harmittaa. Onneks kuitenkin oon jotakin kuvia lisäilly blogiin tai facebookkiin, että edes pari kuvaa on muistona. Mutta äääh, on kyllä valtava paskamutsifiilis jos mun aikaansaamattomuuden takia mun pikkuisen kuvat on ikuisesti poissa! Pienenpieni toivo on kuulemma saada ne kuvat takaisin, mutta sen varaan ei kannata laskea. Joten, pessimisti ei pety enkä odota liikoja. Vaikka pari krokotiilinkyyneltä siinä pääsikin. :( 



Ajattelin tänään tulla kirjoittelemaan illalla postausta, jos vain suinkin ehdin. Nimittäin nyt taas tuntuu, että en ole ehtinyt tekemään mitään!! Tai sitten kun ehtisin, niin en vain millään ole jaksanut. Mutta tänään mä yritän! :-) xoxo

<3; meeri

ps. Caspianist on muuten kuoriutunut samanlainen ilopilleri kuin veljestään; hän on yhtä hymyä ja naurua vaan <3

2 kommenttia:

  1. Pidän vielä peukut pystyssä!!

    Onneksi sentään täällä on ihania kuvia Caspianin ensihetkistä <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤