torstai 14. marraskuuta 2013

Bannerihelvetti & ''pysyvä'' päätös

Haha, mulle tuli jo selväksi, että kaikki vihasi sitä äskeisen postauksen uutta banneria. Ja tosiaan, monet sanoikin, että voisinhan poistaa ne tekstit niin olisi niin parempi jne. Mutta kun ne tekstit oli siinä ennemminkin se syy eikä seuraus niille pikkukuville....... :-D Tai muitakin hyviä ehdotuksia tuli pieneen fiksaukseen, mutta inhotus uutta kohtaan oli tullut jo pysyvästi. Mutta noh, vanhaa ainakin vihaan jo niin paljon, että sitä en kyllä pystyisi laittamaan enää ikinä takasin. Joten tein nyt vielä yhden sitten..

Ja tämä nykyinen saa olla ja aion sen pitää, vaikka kuinka kaikki sitä haukkuisivat.. ;-) Siis ainakin siihen asti, että ollaan saatettu meidän toinen pikkuinen tähän maailmaan. 

Joten pelottaa hiukan kysyäkin, mutta mitäs mieltä te TÄSTÄ olette? :-) Ja haluan siltikin siis ihan rehellisiä mielipiteitä!!


Mun itseni mielestä tässä uusimmassa on tarpeeksi ns. vanhaa & uutta. Eli sopivasti välimuoto noista kahdesta edellisestä. 

Tänä päivänä siis on ollut jo bannerihelvettiä & pikkuisia postauksia.. Mutta mistäs mä kirjottelisin seuraavan kunnon postauksen: ''parin viikon pikkujutut'', ''uudet hiukset'', ''jouluhankinnat'' vaiko kuulumisia muuten vaan? :-)

Ootte ihan parhaita kun jaksatte auttaa mua aina kaikissa mun ''ongelmissa''!! :)

<3: meeri

9 kommenttia:

  1. Toi teksti "tilauslakko" voi olla errillainen :)) Muuten tosi kiva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NEJ!! :D Sitä en vaihda. Halusinkin että se on taas samanlainen lapsenomainen kuin tossa vanhassakin.. Tykkään pysyä samalla linjalla tossa asiassa, varsinkin kun on niin lapsipainoitteinen blogi ja haluan että se vähän kertoo mun blogityylistä ja muutenkin musta; en halua mitään liian vakavaa ja tiiän etten oo täydellinen enkä edes yritä olla ja se on just sopivan ja hömppä :)

      Poista
    2. *sopivan rento ja hömppä* piti kyl lukea tossa. Niin ja kiitos :)

      Poista
  2. Tää on kyllä just niin eikä melkein<3 noi kuvat!! ne on niin ihanat! :--) ja mä tykkään tosta kuinka toi tilauslakko on kirjotettu ! C:

    VastaaPoista
  3. Ää kuinka ihana tämä uusi! :-) ja noi kuvat♡niist välittyy rakkaus niin paljon!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤