tiistai 5. marraskuuta 2013

Coming soon!


Tänään mulla on oma neuvola, joten tänään kirjoittelen vielä neuvolasta & masukuulumisista.

Jasper on huomenna jo 9kk!! Joten siitä kirjoittelen huomenna lisää.

Olen jo aloitellut kysymyspostauksen vastauksia, mutta enpä ole päässyt vielä kovin pitkälle.. Enhän olekaan kuin kuukauden myöhässä? Jee. Ajattelinkin tänään yrittää jatkaa niitä ja toivottavasti saan sen pian valmiiksi asti. Mutta kysymyksiä kerkeää siis vieläkin lähetellä, että jos joku vielä tahtoo niin se on mahdollista täällä.

Eikö olekin jännä, kuinka hyviä kuvia nyt saa.. Yritin eilen kuvailla Jasperia päivän kirkkaimmassa kohtaa, ja kuvasaldo oli tämän näköinen....

Mun pitäisi kuvailla ja esitellä meidän ''uudet'' lampunvarjostimet & sekä uusi taulu.

Jouluhankintoihin liittyvää postausta on myös tulossa. Isänpäivän juttuihin mahdollisesti myös.

Synnytyskertomusta Jasperin syntymästä olisi tarkoitus väsäillä heti vain kuin mahdollista!

 Mutta siltikin mun oli pakko laittaa näitä ''kakkakuvia''- nimittäin ensimmäisiä kertoja Jasperin omatoimisesta istumisesta tallentui kameralla.. Jasperhan on ainakin kuukauden jo harjoitellut itse istumaan menoa jokapäiväisesti, mutta en ole ikinä kerennyt/saanut otettua mitään kuvia..

Ja suurinosa olikin tällaisiä kuvia.. Ihania.

Tällä viikolla (toivottavasti) on tulossa pakettikin, ja siitä kirjoittelen heti kun se tulee.

Ajattelin myös tässä jossakin välissä yrittää kuvailla Jasperin kanssa jonkunlaista videota, millainenhan olisi kiva? 


<3: meeri

8 kommenttia:

  1. Video olosi kivaa vaihtelua :) ihab perushöpöttelyäa vaan että kerrot kuulumisia ja Jasper saa siinä samalla touhuta yms ja olla oma valloittava itsensä ;) täälläkin odotellaan ensimmäistä isänpäivää innolla jo ! En vaan yhtäön keksi että mitä hyvää leipois!!? Ehdotuksia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla!! :) Niin, en vaan tiedä yhtään mitä höpöttelisin. :/ Pitää yrittää saada aikaiseksi joku kaunis päivä kun ei ole kovin kiire! :)
      No sama! Ja mua stressaa jopa toi isänpäivä ihan valtavasti?! Vielä pitäis keksiä omalle isälle lahja, ja ostaa samille ''pikkujutskia'', kaikki leipomistarvikkeet ymsyms! :( Mä en varmaan jaksa/kerkiä leipomaan mitään ihmeellistä, jos nyt edes kakun saisin aikaseksi niin VAU! :D

      Poista
    2. Miekii jotenki stressaan kun ite sain aamupalan sänkyyn ja kukkia ja käytii koko perhe syömässä ja mies oli tilannu semmosen taulun missä ollaa koko perhe ni paniikki tulee mitä mie keksin ! Omalle isälle tilasin mukin missä oon mie vauvana isin sylis ja nyt jännitän ehtiikö perille ennen sunnuntaita ! Ajattelin miehelle teettää srmmosen kalenterin missä on Danielin kuvia kun yks päivä kiros sitä kun hän tarvis kalenterin mut en sit tiiä onks se ihan hölmö lahja....

      Poista
    3. Voi :O Sulla on ihana mies :3 Toi mun mies osannu tehdä mitään.. Oli luvannu että nousee Jasperin kanssa että saan edes nukkua vähän pidempään, mutta tietenkin se olin minä joka nousin siltiki ja Sami jäi nukkumaan jne ;( Että mulla ei oo paineita sen suhteen, mutta haluaisin ees saada sille hyvän mielen & keretä leipomaan edes sen kakun jne!! :(

      Sehän kuulostaa hyvältä idealta?! :) Olis varmasti ainakin mieluinen! Mullekin tuli yks idea just tänään mieleen (en viitti kirjottaa tänne, kun se aina lukee näitä kommentteja) mutta en vissii mitenkään kerkiä toteuttamaan sitäkään.. -.- :(

      Poista
  2. Sulle on tunnustus mun blogissa :)
    http://kotiaitikoulu.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤