maanantai 4. marraskuuta 2013

''Leffailua'', leffainnostusta & mammaväsymystä

 Nämä kuvat eivät nyt varsinaisesti liity millään tavalla postaukseen, mutta eipä ollut mitään uutta ''sopivaakaan'' kuvamateriaalia, joten ajattelin pistää loputkin näistä tämänkertasista Jasperin kuvista nyt vihdoinkin tänne!

Ollaan katsottu nyt kolmena päivänä perätysten joka ilta elokuva.. Ekana iltana katsottiin RED2, tai siis Sami katsoi. Mä ihme ja kumma taas nukahdin aika nopeasti.. Ja miten voi olla mahdollista, Bruce Williksen elokuva?! Mun lempimies kautta-aikojen!! Ja minä nukahdan... Ja siitä ensimmäisestä osasta ainakin tykkään. (Pitää varmaan joku päivä katsoa toi kakkonen Jasperin kanssa ''uusiksi''..)


Toisena iltana katsottiin se uusi komedia, missä on Sandra Bullock ja joku toinen nainen pääosissa.. En muista nyt millään sen nimeä, mutta se poliisileffa. No mä ajattelin, että ehkä pysyn sitten hereillä kun on kuitenkin sellanen ''hauska'' jne. Nojoo eipä taas onnistunut, ja ennen puoliväliä taas nukahdin.. Vaikka hyvältä leffalta sekin siis vaikutti!

 ahahaha vähänkö repesin, Jasper näyttää tässä vähän alienilta XD <3

Eilen sitten ajattelin just tulla koneelle, kun Sami suorastaan pakotti mut sen kanssa katsomaan taas jotakin elokuvaa. Tällä kertaa en odottanut mitään, odotin että nukahdan viiden minuutin sisällä ja elokuvakin kuulosti flopilta. White House Down. Ja muiden naisten ihannoima ja mun inhotus Channing Tatum pääosassa, no good. Mutta mitä vielä? Mä jopa pysyin hereillä alusta loppuun ja tykkäsinkin vielä kovasti!! Suosittelen!! Olin oikeasti niin positiivisesti yllättynyt, että oli pakko tulla hehkuttamaan tännekin asti. Oli oikeasti jännittävä, hyvin tehty(paitsi ''ilmakuvauksille nauroin katketakseni, sanoikin S:lle, että jopa sen GTA5 on parempi grafiikka), hyvä toteutus ja hyvä juoni. 
Jännitetiin jopa niin paljon, että kumpikin säikähti pari kertaa ja pidettiin toisiamme käsistä kiinni niin, että pudistettiin muutaman kerran yhdessä täysiä jännittävissä kohdissa hikisillä käsillämme.



Ootteko te nähneet noista leffoista mitään? Mitä olitte mieltä? 
 
Onko muilla äideillä/raskaana olevilla mammoilla samanlaista ongelmaa? Että sitten harvoin kun saa aikaseksi katsoa elokuvaa, niin nukahtaa? Mua ainakin niin ärsyttää, kun mulle on iskenyt taas kunnon väsymys- oikeastaan jopa samanlaista mitä oli alkuraskaudessa. Turboväsymystä, ei jaksa mitään. 
Jasperin kanssa pitää herätä aikaisin, ja ensimmäiset pari tuntia meinaan vain nukahdella. Ja aina kun Jasper nukkuu päikkäreitä, menen mäkin päikkäreille. Ja sitten illalla ei enää jaksaisi mitään. 
Nukkumista vaan lisää kiitos. Vaikka enhän mä mitään ruhtinaallisia yöunia saa nukuttua, mutta perus 4-6tuntia nyt kuitenkin keskimäärin yössä, ja se on kyllä ihan riittänyt mulle edes tarpeeksi hyvin tähän asti. Niin nyt ei riittäisi varmaan edes se 15tuntia per yö.. Oih kun kuulosti luksukselta, byää.. No ehkä 18 vuoden päästä sitten saan mäkin nukkua vaikka vihdoin 10h putkeen ;)! Sitä odotellessa, no ei! :D


<3: meeri

1 kommentti:

  1. En oo nähnyt mitään noista leffoista, mutta kiitos vinkistä, täytyy kattoa tuo White house down, mainitsemasi näyttelijä kyllä minun mieleen ;P

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤