torstai 26. syyskuuta 2013

Oudot tavat, Osa. 1

.. ja niitä mulla riittää ja PALJON! Hävettää varmaan jopa julkaista tämä, kaikki pitää mua tämän jälkeen varmaan aivan friikkinä.. XD Mutta oon ihan normaali tyttönen kaikista näistä huolimatta ;-)


  1. En ikinä halua koskea lasiin, saati sitten juoda sellaisesta. Hyi. Juon aina kahvikupista, tai olen ennemmin juomatta. Ja kosken laseihin vain jos on pakko; eli vierailuilla jos joku uskaltautuu kaatamaan mulle lasiin juomista(enkä kehtaa kieltäytyä), jos meillä on vieraita niin annan lasin juomista varten, jos tyhjään tiskikoneen.
  2. Mun on pakko pestä hampaat aina ennen kun lähen yhtään mihinkään. Tietenkin pesen hampaat aamuin ja illoin jne, mutta jos lähden vaikka lenkille aamupäivällä niin ennen sitä on pakko pestä uudestaan ja tulen kotiin ja lähden pian kauppaan niin taas on pakko pestä hampaat. Samikin aina naureskelee mulle kun pesen hampaat joku kymmenen kertaa päivässä....
  3. En pysty oikeastaan ikinä ostamaan ruokaa muuta kuin tasan yhdestä kaupasta. En ikinä ikimaailmassa voisi kuvitella käyväni vaikka Lidlissä ruokaostoksilla! APUA.
  4. Jos kuorin perunoita lavuaariin, en pysty niitä kuoria sieltä itse kaapimaan pois. Vaan Sami saa siinä auttaa mua. :-D (Jos olen yksin kotona niin kuorin perunat paperin päällä..)
  5. Pyyhin kaikki pölyt yms. aina talouspaperilla. Vihaan koko sydämestäni rättejä sun muita, tai siis paremminkin sanottuna voin kyllä käyttää rättiä, mutta en vaan pysty käyttämään sitä toista kertaa.. Joten ei sekään nyt ainakaan rahaa säästäisi?
  6. Mun on aina pakko siivota kaikki ja kunnolla jos joku tulee kylään. Talon on pakko olla PUHDAS tai muuten mulla on paha mieli. Jos vaikka äiti&isä tulee (mikä on pienin paha) niin en välttämättä pese lattioita tai pyyhi jokaista nurkkaa, mutta niidenkin eteen pitää siivota. Muiden vierailujen eteen siivoankin yleensä monta tuntia tai hyvässä lykyssä jopa kokonaisen vuorokauden...
  7. Edellinen aihe siivittääkin meidän seuraavaan aiheeseen: Vihaan maailmassa varmaan eniten yllätysvieraita!!!! Tehkää itsellenne palvelus ja ilmoittakaa aina IHAN vähintään 2 tuntia ennen tulostanne, jos ette halua mun vihaa niskoillenne. Aina jos joku tulee tietämättäni niin olen suurin piirtein vieläkin yövaatteilla (vaikka olisinkin ollut 10h jo hereillä) ja talo on räjähtänyt. 
  8. Mun on pakko nukkua sängyn ''reunalla'', enkä ikinä halua nukkua seinän puolella. Mikä on ihan ok, kun Sami tykkää nukkua taas toisella puolella. Yksinkin aina nukun vaan siinä jättisängyn reunalla, en ikinä ota ''iloa'' irti, jos olen yksin nukkumassa.. 
  9. Mun on pakko käydä joka aamu suihkussa, vaikka olisinkin käynyt illalla viimeksi. En voisi ikinä kuvitella meneväni edes kauppaan ilman, että olen käynyt samana päivänä suihkussa..
  10. Puhun yleensä itsekseni, jos vaikka ylitän tietä.. Ihan huomaamattani.
  11. Mun täytyy aina viruttaa vedellä jokainen astia ja aterin mitä käytän.
  12. En haluaisi ikinä syödä kenenkään muun ruokaa/leipomuksia kuin omia, äitin tai siskon (+Samin, jos se joskus tekisi jotakin). Mulla on jotenkin niin suuret bakteerikammot, enkä pysty muiden ruokiin kovin helposti luottamaan tai niistä kovin helposti nauttimaan.
  13. En pysty käyttämään sukkia jotka eivät sovi muihin vaatteisiin.
  14. Mielelläni puen aina Jasperinkin itse, tai valitsen itse ainakin hänen vaatteensa kun Samikin pukee sille aina kaikkia outoja yhdistelmiä.. XD Ja jos Jasper menee hoitoon niin pakkaan aina äitille sinne mukaan valmiit ''vaatepaketit''.
  15. En juo ollenkaan hanavettä. Lähdevesi on mun elämän ainoa JUOMAvesi <3
  16. Mulla on pakkomielle kaiken pienen putsaamiseen. Esim. pienempänä aina hain vessasta kasan korvatopseja ja hammastikkuja ja menin sohvalle viettämään ''laatuaikaa'' kaukosäätimen näppäimien väliä puhdistaen... Ja tykkään mm. putsata Jasperin korvia ja sormen välejä jne. Ja tykkään kaikesta tuollaisesta missä näkee heti sen ''työn jäljen''.
  17. Rakastan myös imuroimista.
  18. En ikinä voisi kuvitella tiskaavani käsin astioita/tai jos niin en itse niistä pystyisi varmasti syömään. Meillä olikin tuossa hetki sitte tiskikone rikki, ja viikko meni että meille saapui uusi kone, niin ostin kertakäyttöastioita siksi aikaa että uusi kone saapui. XD
  19. En ole ikinä maistanut esim. hot dogeja, kananugetteja, kaalikääryleitä, sushia, bataattia, teetä(en pysty juomaan mitään kovin kuumaa) ymsyms. Näitä löytyisi vaikka millä mitalla.. Oon siis tosi ennakkoluuloinen kaiken ruuan suhteen ja oon niin huono ''testaamaan'' uusia ruokia.
  20. En ikinä pysty laittamaan herätystä ''tasalta''. En tasan kuudelta, en tasan puoli seitsemän, en tasan varttia vaille seitsemän. Vaan aina herätykset ovat jotain tyyliin; 06:33, 07:03, 07:13, 08:17 jne. 

Apua, keksisin näitä nytkin vielä PALJON lisää. Huomasin myös, että suurin osa tässä olevistakin on sellaisia bakteerikammoisia/ruokaan liittyviä jutskia. Iik. Älkää pitäkö mua aivan hulluna? VAIKKA tästä tulee vielä toinenkin osa myöhemmin. Vaan kertokaa mikä oli oudoin tapani? Onko joillakin samoja outoja tapoja? Mitkä ovat teidän outoja tapojanne? 

15 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. XD joo mullekin tuli tätä kirjottaessa vähän semmonen olo, että olisin joku hullu! :-DD

      Poista
  2. oi että kuin söpö lapsi! ihanat tummanruskeet silmät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :3 Joo se on tommonen kunnon nappisilmä <3

      Poista
  3. :----DD Mulla on tuo 8 sama, poikaystävä yritti kerran mennä mun puolelle, nii itkin melkeen ennenku suostu siirtymään :D saakeli kun piti kiusata :D ei vaan osaa nukkua ns väärällä puolella

    VastaaPoista
  4. VOI MÖRMELIII meinasin kuolla nauruun ku mä muistan että oot just tommonen höpsö !♥

    VastaaPoista
  5. Mä vihaan kans niitä sieniliinoja. . Ne alkss haista heti.. siks köytän chifonetteja (kirjotetaankohan se noin) kun ne voi laittaa pesukokeeseen. Tai sit niitä kertaköyttöliinoja tai mikrokuituja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hyi, sen takia mä niitä vihaankin, jos ne ei saa koko ajan kunnolla ilmaa niin ne alkaa heti haisemaan :d Oon jostakin ala-asteelta asti inhonnu niitä! :D

      Poista
    2. Voi ei, en ees tajunnu et mulla oli noin paljon kirjotusvirheitä :D Ennakoiva tekstinsyöttö.. Kiva! :D

      Poista
    3. XDD köytäksä chifonetteja pesukokeeseen?? ;))) no ei, mut en mäkään tajunnut, kun vasta nyt kuinka hauska toi sun kommentti oli!! :D

      Poista
  6. Ei vitsit :D Mulla on tosi moni asia samoin, juurikin nuo hygienia-asiat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, etten oo ainoa outo ;D No ei, mutta oikiasti keksisin nimenomaan noita hygieniajutskia PALJON lisää!! :D

      Poista

Kiitos kommentista! ❤