lauantai 21. syyskuuta 2013

Turha ärsytys

 Mua niin ärsyttää. Ehkä ne on vähän nämä hormonitkin. Harvoin pyydän Samia ottamaan musta tai Jasperista mitään kuvia. Mutta tänään kuitenkin pyysin sitä ottamaan meistä muutaman yhteiskuvan, koska meillä molemmilla oli ihanat uudet vaatteetkin päällä ja muutenkin oltiin laittauduttu kun oltiin lähdössä Jasperin serkun synttäreille! Mutta ei herranjestas, selasin kuvat vasta kun tultiin kotiin. Ja ihmettelenpä vain, että miten joku voi olla edes noin huono ottamaan kuvia??? :D Joku sellainen, joka on kuitenkin ennenkin nähnyt kameran ja jopa koskenut siihen?! Enkä siis todellakaan pyydä tai vaadi mitään ammattitaitoisia kuvia, vaan pelkästään pyydän, että kuvat olisivat ihan siedettäviä! 
Joka kuvasssa niin surkeita kuvakulmia, meidän päiden yläpuolella ainakin kilometri tyhjää tilaa, kaikki kuvat otettu alhaalta viistosta vinottain, ja kaikkea. En voi sanoa muutakuin, että ei voi ymmärtää! :D Harmittaa, kun olin niin onneissani niistä kuvista, ajattelin jo, että saan kerrankin kunnollisia, hyviä kuvia. Mutta jöö, ei ollu yhtäkään edes sellaista kuvaa mitä sietäisin katsoa sekuntia kauemmin? Mutta ehkä laitan jonkun kauhean esimerkkikuvan noista mun ukkelin kuvaustaidoista, minkä jälkeen kaikki varmasti ymmärtääkin miksei musta oo täällä ikinä mitään kuvia kun ei oo ketään ikinä niitä ottamas, ja jos on niin ne on sitte pahimmanluokan shaibelia. Ehkä kuitenkin yritetään vielä huomenna uudestaan, mutta suosiolla vaan vähäisemmillä toivoilla....



Mutta joo sellainen ongelma näin lauantaina. Ja ei nyt kannata ottaa sitten liian tosissaan. Huomenna mennään vielä mun kotia, koska minun äitilläkin on huomenna synttärit!   Kirjoittelen vaikka viikonlopun synttäreistä ja muista meiningeistä lisää sitten myöhemmin, toivottavasti jaksan ja kerkeän kirjoitella jo huomenna!



Mulla olisi yksi aika avoin, syvällinen ja henkilökohtainen kirjoitus luonnoksissa, mutta en vaan ole vieläkään osannut päättää, että julkaisenko edes sitä ikinä? Onko musta siihen?

Oli kuinka oli, mutta hyvää viikonlopun jatkoa teille ihanaisetHuomenisiin!


<3: meeri

8 kommenttia:

  1. Julkaise vaan, mua ainakin kiinnistaaa aina kaikki sellaset syvällisemmät kirjoitukset, niin saa vähän paremmin tuntumaa bloggaajaan eikä vaan pintaliitoa :) ei sillä että nytkään olis ollu pelkkää pintaliitoa mutta juu nou :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ja tajusin kyllä ;-) En oo vielä oikeen päättänyt mitä teen sen suhteen mutta luultavasti julkaisen sen tässä joku päivä, ja sitä pitäisi ainakin varmaan viimeistellä tms. kun kirjotin ajatukset suoraan siihen vaan ilman sen suurempia mietintöjä.. :D

      Poista
  2. Blogisi on muuten kiva, mutta kyllästyttää kun joka postauksessa on Jasperista niin monta "samanlaista" kuvaa. Eikö 1-2 kuvaa yhdestä tilanteesta riittäisi? En halua loukata, Jasper on kyllä aivan äärimmäisen suloinen ja ihana lapsi, mutta ei noita kaikkia kuvia kyllä jaksa katsoa. :/ Ja kuvat mitä olet itsestäsikin julkaissut, ovat olleet lähes samanlaisia, yleensä ilme on täysin samanlainen, vaatteet vain vaihtuvat. Sinäkin olet kaunis ja mielellään kuviasi katsoo, mutta jokin roti siihenkin. Ja kenenkään ei tarvitse olla kanssani samaa mieltä, enkä ihan tosissani tahdo aiheuttaa pahaa mieltä. Kommenttini on myöskin täysin turha enkä edes tiedä miksi vaivaudun asiasta sanomaan, se on kuitenkin jo vaivannut siitä asti kun olen blogiasi lukenut :( Ja tee vain joku syvällisempi postaus, lukijoilla varmasti kiinnostusta riittää, tietysti itse päätät mitä kehtaat blogissasi julkaista :) Onnea odotukseen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan!! :) Joo, kiva kun toit mielipiteesi julki! Harmi vaan, että se oli negatiivispainotteinen, jos kuitenkin olet alusta asti seuraillut. :-)


      Totuus on se, että ei riittäisi. Ihan tietoisesti olen valinnut laittaa kaikki kuvat Jasperista, joista itse tykkään. Laitanhan usein niitä hassuja, ns. turhia ja heilahtaneitakin kuvia. Tämä blogi on vielä enemmän mun oma päiväkirja, kuin muita miellyttääkseen tehtävä blogi. Laitan kaikki omasta mielestäni kivat kuvat mm. siksi, että oon niin huono tekemään päätöksiä & mun tietokone on räjähtämässä, ja haluan että kuvat säilyy edes jossakin. Tämä ei todellakaan ole mikään valokuvausblogi, jossa julkaisisin vain huippuotoksia. Ja tosiaan, ihan tiedostaen tämän, että varmastikaan suurin osa ei jaksa vahdata kaikkia kuvia, niin olen näin valinnut. Katsoo sitten myöhemmässä vaiheessa, jos joskus sattuisi olemaan enemmän lukijoita tai jos pitäisin tätä enemmän muita miellyttääkseni. Tiedän kuitenkin, että ainakin minä itse ja esim. äitini jaksavat kuitenkin katsoa joka kuvan, mikä mulle vielä tässä vaiheessa on se tärkein juttu! Itsekään en muiden blogeja katsoessa siis jaksa katsoa montaa samanlaista kuvaa, enkä montaa kuvaa samassa postauksessa- että ymmärrän täysin mitä tarkoitat! :-)


      Ja pakko vielä tarttua erikseen tuohon toiseen pointtiin. Olen siitäkin monta kertaa maininnut, että mulla ei oo never ketään ottamas musta edes yhtä kuvaa, joten siksi kuvat itsestäni on tosi vähäisiä ja heikkolaatuisia. En myöskään ole lukion jälkeen jaksanut ottaa niitä vähäisiäkään kuvia itsestäni, jos ei raskausaikaa laskettaisi- joten, en todellakaan osaa enää niitä kuvia itsestäni oikeasti ottaa & enkä osaa poseerata, tai ottaa kuvia jotka olis ns. edes vähän siedettäviä. Tiedän kyllä, että ilmeeni on joka kuvassa täysin sama!!! :D vihaan sitä itsekin. Ja mielellään en lisäisi tänne varmaan yhtäkään kuvaa itsestäni, mutta jos kerran 1-2 viikossa otan huolimattomasti ne pari kuvaa, niin usein laitan silmät kiinno häpeillen niistä edes yhden kuvan, että täällä olisi mustakin edes joku kuva joskus, eikä aina pelkkää Jasperia & Samia. Että... Omat kuvani voisin ihan mielellään jättääkin tästä lähtien kokonaan julkaisematta, mutta katsotaan.


      Pahoitteluni ja toivottavasti sain nyt ilmaistua kaikki asiat, mitä halusinkin ja tarpeeksi selvästi. :-) Tärkein pointti ehkä olikin se, että tiedostan kyllä molemmat asiat, ja ehkä mä vielä joskus osaan & jaksan parantaa näissä asioissa ;-)

      Poista
    2. Kiitos vastauksesta :) Toivottavasti et oikeasti loukkaantunut! Tiedän kyllä itsekkin sen tunteen kun kone pimahtaa ja kaikki tärkeät kuvat häviää. Olen todella pahoillani kun edes sanoin asiasta. Ja älä jätä omia kuviasi julkaisematta!!!! :) Kommenttini oli hyvin ajattelematon ja tarpeeton. Sattui nyt olemaan varmasti vähän huonompi päivä ja päätin mainita pienestä ärsytyksestä. Toisena päivänä taas en moiseen olisi vaivautunut! Jatka vain samaan malliin ja minä yritän pitää mölyt mahassani! :) En todellakaan tahdo mieltäsi pahoittaa <3

      Poista
    3. Mä oon tunnetusti vähän herkkähipiäinen ja otan kaiken todella henkilökohtaisesti, mutta ei se nyt sitä tarkoita, että olisin loukkaantunut tai mitenkään ''vihainen'', jos näin voi edes sanoa tässä tilanteessa. :-) Itse en vaan taas oikeen tykkää mammablogeista, joissa ei ole ikinä äidistä kuvia- niin siksi olen laittanut niitä huonojakin kuvia itsestäni tänne. Mutta toivottavasti tuosta edellisestä kommentistani tajusit edes vähän miksi toimin kuitenkin ''näin vaikka sinua ärsyttääkin''. :D

      Poista

Kiitos kommentista! ❤