maanantai 3. helmikuuta 2014

Maanantai-mietteet


Tänään oli Jasperin 1-v neuvola, ja Jasper saikin paljon kehuja! Iso poika mulla jo. :-)
 Kirjottelen vaikka tarkemmin neuvolakuulumisia huomenna jossakin vaiheessa (tai en kyllä ole vielä varma, julkaisenko 1v postauksen vasta oikeana syntymäpäivänä, mutta aikaisemmin sen ainakin ajattelin kirjoitella, ettei tarvitse sitten istua sekuntiakaan koneella!), nyt oon ihan naatti! 

Jasper on vähän oireillut nyt niistä parista rokotuspiikistä, jotka sai tänään ja ollut aika tinttainen/kipeä. Kuitenkin sain hänet lopulta nukahtamaan suhteellisen helposti, ja toivon, että Jasper saisikin nukuttua kunnolla nyt yön! (liian myöhäistä koputtaa puuta; oon noussut jo kolme kertaa tämän kirjoituksen aikana silittämään raasua :() Sami on yömyöhään töissä & onneksi mun sisko oli täällä piristämässä mua ja Jasperia. 


Mun piti tänään aikaisemmin soittaa pappakin käymässä täällä... Nimittäin yritin puoli tuntia Jasperin buranapurkkia auki ja olin jo ihan hiestä märkänä täällä. Soitin sitten isälle hermona ja se oli jo hetken matkan päässä menossa kotia kun kääntyikin takasin tänne kylälle päin auttamaan mua. Ja sillähän meni sitten max. sekunti siinä purkin avaamisessa! Vaikka siinä purkissa ei siis nimenomaan tarvittu mitään voimaa, vaan jotakin ihan muuta, luulisin että taitoa, mutta en tajua miksen sitten saanut sitä auki....


Oon onneksi saanut tänään jotakin edes aikaiseksi; 
eli vaihdettua Jasperin 1-v kuvauksen ajankohtaa JA nyt mua pelottaakin vielä enemmän, että en pääse sinne mukaan kun se siirtyi sitten jo niiiiiin pitkälle (eli 15päivän päähän).. 

Tilasin myös Jasperille sen synttärilahjan!! Ja nimenomaan jollakin nopealla 2päivän kuljetuksella, mutta sitä ei sitten näkynytkään tilausvahvistuksessa, joten en tiedä kumosiko kotiinkuljetus sen sitten? MÖYH. 
Onko kellää mitään hajua, että saako pakettia expressillä kotiin asti??


Kakkuasioitakin yritin soitella, mutta tänään ei vielä ainakaan tullut siihen mitään selvyyttä. Sekä oma neuvolatäti oli tänään vapaalla, joten nekin asiat vielä roikkuvat auki. Huoh! 

Mun piti myös laittaa äitiyspakkaus aka. vauvan sänky valmiiksi, mutta enää en kyllä jaksa! Mun piti myös saada aikaiseksi pestyä vauvan peitto, sekä uudet vaatteet, mutta enää en kyllä jaksa! 

Eli toivottavasti huomenna riittäisi taas enemmän virtaa ja puhtia! 


Mun vaatemyynti lähenee loppuaan, sillä oon saanut myydyksi jo ainakin 9/10 osaa kaikista vaatteista ja kengistä!! Viikonlopun aikanakin pääsin eroon 10 kenkäparista. Ajattelin kyllä katsella vielä lisää vaatteita myyntiin jossakin vaiheessa (koska en viimeksi tuntenut pystyväni edes luopuvan mistään)... Mutta ne nyt on toissijaisena juttuna, tästä kun kokoan itseni niin ensimmäisenä keskityn taas hetkeksi johonkin vauvajuttuihin. Sitteri ollaan saatu jo kootuksi jaaa.. ei kai sitten muuta.


Mua on nyt muuten alkanut hirveästi jännittämään, varsinkin iltaisin ja yöllä, että mitäjos se lapsivesi meneekin nyt jo..... Sitten mä stressaan sitä, että se jännittäminen ja stressaaminen laukaisee sen lapsiveden menon. :D


Tässä postauksessa nyt ei ollut oikeastaan mitään järkeä, mutta halusin kuitenkin edes johonkin purkaa vähän mun ajatuksia (ja nimenomaan sitähän varten mä tätä blogia kirjoittelenkin;)! 
Mä palailen huomenna ainakin vauvanvaatteiden parissa! 

<3: meeri

6 kommenttia:

  1. ihana seka postaus! :) koita olla vaan rauhassa, sille ei voi mitään jos vauva syntyy jo nyt, sit hän on tullakseen! :) Millon te pidättekään ne Jasperin synttärit, et mitä ennen ei sais vauva syntyy? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ehkä vähän liiankin sekava ;)!

      No niinpä! Ärsyttää vaan kun haluaisin _itse_ (oon aina ollut tällänen..) tehä kaikki valmiiksi bebeä varten, mutta kun en tunnu saavan mitään aikaiseksi.. Mutta sitten kun vauveli syntyy (synty koska vaan) niin tiiän kyllä etten ajattele mitään vaippoja jotka on vielä kaupassa tai sitä, että mies tuo mulle kaupasta kaikkia vääriä juttuja synnärille.. :DD

      Jasperin syntymäpäivä on 6. päivä eli torstaina ja pikkujuhlat pidetään 9.päivä eli sunnuntaina! :)

      Poista
    2. nyt vaa ittee niskasta kiinni ja teet kaikki jutut! :) JA voi kyllä mua vaan ärsytti sairaalassa ollessa kaikki tekemätön ja hankkimaton juttu! :D Mä ku sain sillon 36+4 yöllä sellasen päähän piston että HUOMENNA kaikki on tehtävä valmiiks, en kerinny ku 36+5 aamulla klo 7 meni vedet.. -.-

      Poista
    3. No sanos muuta-.- Mutta kun nämä viikot kun sami on iltavuoros niin on aina vähän tälläsiä, etten saa oikeen mitään aikseks kun saa/pitää olla niin paljon Jasperin kans kaksin. :D

      Ja mä nyt aloin ajattelemaan että toi sun vesienmeno rv on munkin kohtalo XD!! pitää tehä siis tässä parin päivän aikana kaikki!! :D tänään rv 36+2....... :D

      Poista
  2. Kiva oli lukea tälläinenkin "seka"postaus. Oon jäänyt nyt sun blogiin ihan koukkuun :-D Tsemppiä ja koita olla nyt ressaamatta!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla!! :D Kiitos paljon, tuli kyllä tosi hyvä mieli sun kommentista :3 <3

      Poista

Kiitos kommentista! ❤