tiistai 4. helmikuuta 2014

Muutama uusi taaperon- ja vauvanvaate

Viime perjantaina hain paketin mikä tuli H&M:ltä. Paketti sisälsi vauvalle sekä Jasulle muutaman vaatteen. Plus mulle 2 paitaa, joita en ole nyt kuvannut enkä myöskään kokeillut. Kuvailen ne jossakin vaiheessa JOS en niitä palauta! Mutta nämä mitä oon nyt kuvannut niin ainakin ajattelin pitää. :-) Puhukoon kuvat puolestaan. ;-D

Hei huomatkaa myös kuinka kiva on kuvailla tälläsiä pienen taaperon kanssa.. :-D
 Meni varmaan aina tunti, että sai edes jonkunlaisen kuvan jostakin vaatteesta ilman että pienet kädet eivät olleet repineet sitä vielä matkaansa. :'D
 En siis jaksanut panostaa oikeen kuvienlaatuun (tälläkään kertaa, ehkä vielä joskus ;).

JASPERILLE: 


VAUVALLE:


MOLEMMILLE: 


Mitäs tykkäsitte poikien uusista vaatteista? :) Mä oon ainakin ihan rakastunut tuohon Jasperin anorakkiin & neuleeseen sekä vauvelin viiksivilttiin! 

<3: meeri

6 kommenttia:

  1. ihana toi Jasperin käsi melkein joka kuvassa :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä!! :D piti aina heittää sille joku vaate lattialle että sain sekunnin omaa aikaa ottaa jonkun kuvan nopeesti XD

      Poista
  2. Ihania, mä en kestä noita vauvavaatteita<3 Mä välillä hypistelen noita Aadan 56/60cm vaatteita ja meinaa itku tulla :D Tuo leopardipaita on mun lemppari<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha <3 :D se on munkin lemppari!

      Ja mäki olin aivan järkyttynyt kuinka pieniä noi vauvanvaatteet olikaan! :D <3

      Poista
  3. Hauska tuo mikkipaita! Ja ihanat tennarit.
    Söpöjä nuo pikkuiset sukat ja kiva samistelusetti. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Lasten vaatteet on niin kivoja. ;) Olisin kyllä halunnut sellaset seeprakuvioiset tennarit mutta ne oli jo loppu kun pääsin kassalle :(

      Poista

Kiitos kommentista! ❤