tiistai 4. helmikuuta 2014

Vuosi lapsivedestä + randomkuvia!

Tänään, ja tarkalleen ottaen parin tunnin päästä, tulee tasan vuosi siitä kun mulla meni lapsivesi! Niin jännää ja haikeaa! Mä oonkin kirjoitellut yhden vähän kattavemman postauksen ajasta kun odotin Jasperia, ja se löytyy TÄÄLTÄ.  

Ja toi postaushan loppuu vesien menoon ELI siihen kun lähdettiin synnärille- ja KYLLÄ, tarkoitus todellakin olisi saada maaaaahdollisimman pian julkaistua myös synnytyskertomusta!! Mä niin toivon, että saisin sen tekstin valmiiksi ennen pikkuisen syntymää.... Koska haluan mahdollisimman nopeasti kirjoitella sen ainakin sitten tuoreesta muistista.

 Tästä kuvasta on siis tasan vuosi. En voinut aavistaa, että toi oli mun viimenen masukuva, ja oi kuinka hehkeenä! Mulla ei myöskään ollut ollut mitään tuntemuksia, joten vielä vähemmän osasin aavistaa, että lapsivesi menisi nukkumaan mennessä & tulisi sairaalaan lähtö!

Sairaalassa mulla tuli lapsivettä ihan hirmuisesti aina synnytykseen saakka. Yritin olla mahdollisimman paljon liikkumatta.. Onneks Sami oli mun seurana 24/7 paitsi yöllä kun sielä ei ''saanut'' olla. Sairaalassa oli muuten ruuhkaa ja jouduin maailman epämukavimmalle sängylle johonkin isien huoneeseen (eli ns. varahuoneeseen, mutta sainpahan olla yksin!)..... 

En todellakaan saanut unta, vaan makasin liikkumatta ja viestittelin kaikille läheisille. Hyppäsin koko yön vessassa ja vaihdoin housut varmaan 2 miljoonaa kertaa.. Niin, ja olin ihan ylijärkyttynyt siitä lisääntyvästä turvotuksesta! Varsinkin sormissa ja nilkoissa!  

Nää oli sitten synnytyksen jälkeen ekat kuvat mitä olin ottanut itestäni. Eipä nyt oikeastaan kuulu mitenkään tähän tekstiin, kun en oo sitä synnytystarinaakaan saanut aikaiseksi- mutta lisään silti kun tuli vastaan heti noiden edellisten kuvien jälkeen. :-D

Sitten mä päädyin vielä Samin kännykästä siirrettyihin kuviin (kun ettin tuota sairaalakuvaa sieltä kansiosta) ja meinasin kuolla nauruun! 
Kaikki kuvat musta oli sellasia, että mä joko syön, nukun, teen ruokaa, siivoan, oon koneella tai oon suihkussa. Ja en todellakaan tiennyt, että tuollasiakin kuvia on olemassa. :-DD 

Mun hävetyskynnys on (nykyään & tällähetkellä) niin pieni, että keräsin kaikkia maailman kauheimpia ja naurettavimpia kuvia sieltä tämän postauksen jatkoksi. :---D 

Oon kaikissa näissä seuraavissa kuvissa raskaana tai hetki sitten synnyttäneenä. 

 Ihanat sohvat, ei mattoja, ei ruokapöytää, pyykit keskellä lattiaa yms. Ei varmaankaan oltu vielä kovin kauan asuttu tuola? :D

 XDD kiva veitsi......


Sitten vielä yksi oikeasti IHANA kuva: 

<3 <3 <3

<3: meeri

4 kommenttia:

Kiitos kommentista! ❤