torstai 17. lokakuuta 2013

Because I am what I am and nobody else

Kauhea stressi, taas vaihteeksi. Turha sellainen. Eilen mulla oli pienoinen avautumisfiilis (taas) ja teinkin sen facebookissa ja heti kummallisesti tuli parempi mieli & olo kun vähänkin kirjoitti ajatuksiaan ylös!

On tästä mun blogiharrastuksesta kieltämättä tullut mulle tärkeä henkivara sekä mielihyvän lähde! Vaikka en kirjoitteliskaan joka päivä, tai mitään tähdellistä, niin aina itselle kuitenkin tulee parempi mieli, jos edes jotakin yliturhaakin postailen. Tämä mun blogi onkin ollut olemassa nyt tasan 6kk & 6pv :-)!!


Luojan lykky, että mulla on tänään pitkästä aikaa ripsihuolto!! Sitten kun vielä hiuksetkin saisin kuntoon niin olisi hyvä olla.. Tossa alla onkin hyvin kuvaava kuva mun hiuksista ja juurikasvusta. ''Hyi v'' on mun yleisin ajatus katsoessa peiliin.... Parturiaikaa ajattelinkin varailla tässä piakkoin. Ja onneksi huomenna alkaa viikonloppu! On kieltämättä ollut vähän raskasta (kuukauden tauon jälkeen!!) olla taas täysin koko viikko kaksin Jasperin kanssa. Kun oonkin jo tottunut, että se ukkelikin on tossa meidän kanssa edes osan päivästä.


 Mutta ei siis siinä, Jasper on ollut todella kilttinä & reippaana koko viikon!! Ja nukkunutkin paremmin päikkäreitä yms. mitä normaalisti tekeekin hyvin, mutta nyt on auttanut äitiä ja ollut vielä kiltimmin ;-) Mutta ei oo vaan ollut mulla oikeastaan yhtään minkäänlaista ''omaa aikaa''esim. olla koneella, kattoa telkkaria tai tehdä rauhassa ruokaa tai siivoilla rauhassa. Muuta kuin päikkäriaikoina.




<3: meeri

4 kommenttia:

Kiitos kommentista! ❤