torstai 10. lokakuuta 2013

Neuvolassa


Tänään olin siis neuvolassa. Ihana oli kyllä kuulla ensimmäistä kertaa pikkuisen sydänäänet. Ultralla oon kaverin nähnyt jo 3 kertaa, mutta nyt vasta kuulin ensimmäiset sykkeet! Äitin ihanarakas sielä potki täysiä neuvolatätiä :-D

Muutenkin kaikki oli hyvin. Ja erittäin hyvin sain juteltua & kyseltyä mua vaivanneista miljoonista asioista (kirjoitin niistä jopa lapun itselleni muistutukseksi mukaan kun yksi ilta meinasin saada jonkun kohtauksen kun mietin niitä suihkussa...). Mikä varmaan johtuikin edellisistä käynneistä & masentavista sijaisista.  Nyt on kaikinpuolin huojentunut ja hyvä fiilis raskaudesta sekä tulevasta pikkuisesta! 

Nyt en millään enää kestäisi odotella tulevaa 1,5viikon päässä olevaa rakenneultraa. Jännää!!

Niinjoo. Mä oon aivan elänyt siinä uskossa ja luulossa, että mun laskettu aika olisi 3.3. Mutta neuvolassakin mennään sen mukaan, että se olisikin (varhaisultran mukaan) 7.3., että kai mäkin sitten vaihdan siihen oletukseen ainakin rakenneultraan saakka. Eli en menekään vielä 20 raskausviikolla vaan nyt viikot ovat 18+6. Eli huomenna kyllä mennään ''taas'' jo 20viikkolla! 

PS. Tämä oli mun SADAS (SATA,100!!!) julkaistu viesti
 

<3: meeri

5 kommenttia:

  1. Ihana massu sulla :3 ~ täällä mennään 20 viikolla :)

    VastaaPoista
  2. tiiätkö, multa on mennyt ihan ohi toi teidän tuleva vauva! Olin siinä meidän päivä postauksessa ihan että whaaatt! Mikä vauva?? :D pitäisi varmaan enemmän keskittyä lukemaansa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaa ;-D Ihan ymmärrettäväähän se on, ei kaikkea voi huomata ;-)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤