lauantai 26. lokakuuta 2013

Talvihaalarin metsästystä- mielipiteitä otetaan vastaan!

Apua, tarvitsen teidän apua!! 
Kamala talvihaalarikriisistressi meneillään, pitäisi tämän viikonlopun aikana saada vihdoin ja viimein (joo tiedän, että olen hiukan myöhässä) tilattua Jasperille talvihaalari. Päätettiin Samin kanssa kuitenkin panostaa haalariin nyt sen verran, että se menisi (toivottavasti) vuoden päästä sitten melkein saman ikäiselle pikkuveljellekin. :-)

Mä hukun valinnanvaraan ja vaihtoehtoihin, enkä enää edes haluaisi löytää lisää vaihtoehtoja!! Tässä olisi nyt ainakin muutama potentiaalinen vaihtoehto, ja kysynkin teiltä, että MIKÄ NÄISTÄ ON TEIDÄN HENKILÖKOHTAINEN LEMPPARI? ONKO JOKU TEIDÄN MIELESTÄ EHDOTON NOUNOU? Mikä on hienoin? Kaikki mielipiteet & vinkit on enemmän kuin tervetulleita!!


1. mini rodini

2. molo

3. mini rodini

4. hummel

5. molo

6. mini rodini

7. paul frank

8. reima

Siinä siis muutama mun lemppari. Ehkä tällä hetkellä eniten mielessä on vaihtoehto 1., koska katselin sitä jo ennemminkin- ja nyt löysin sen vielä hiukan alemmasta hintaluokastakin!! En haluaisi mitään ns. perinteistä/yksinkertaista sinistä poikahaalaria tjms. Ja tiedän kyllä, että osa näistä on melko ''suosittuja'', mutta me asutaan niin keskellä ei mitäätä, että ei täällä kovin usein törmäisi samanlaisiin, tuskin koskaan. :-D

<3: meeri

12 kommenttia:

  1. Mun lemppari on toi molon raidallinen eli siis toi toka! :) Sen voisin meillekki kotiuttaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihana!! :) Pikkusen vaan mietityttää, kun nuo on vissiin ''tehty'' aika hoikkarakenteisille vauveleille.. :o

      Poista
  2. Mini rodinit on mun suosikkeja muhkean karvahupun ansiosta ja pandat nyt ei selittelyjä kaipaa. Paul Frankin apinapuku näyttää myös kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi oon samaa mieltä kyllä sun kanssa :') Ja mini rodinit myös muutenkin vaikuttaa niin paljon lämpösimmiltä kun muut! Ja toi paul frank myös on niin suloinen <3

      Poista
  3. Mun mielestä tuo ensimmäinen mini rodini on ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se taitaa edelleenkin olla mun ykkösvaihtoehto :> Se näyttää niin pehmoselta, ja ihanalta kaikinpuolin. Ja noissa on se hyvä puoli että on ns. kaksoiskoot :)

      Poista
  4. suosikkeja on 1 ja 8 ja ehdoton ei on 2, se ei vain oikein miellytä silmääni:(

    VastaaPoista
  5. 2 on ihana! Muutenkin kannatan molo kidsin pukuja; helppo pukea, mukava päällä :)) ja lämmin !! Lumilukot ja kaikki tarpeelliset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, mä taas oon vähän tässä päivän mittaan ''hylännyt'' sitä mun ykköspuku paikoilta :')

      Poista
  6. koska teet uudesta kodistasi postauksen ? olisi kiva nähä koko kämppä.. ja sitten teidän päivä postauksena kokonaan ... nii ja toi paul frank on kiva;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Paul Frank on kyllä kiva :>!

      En kyllä osaa sanoa koska teen asuntopostauksen- en ainakaan lähiaikoina. En nimittäin ole yhtään tyytyväinen täällä nyt mihinkään, eikä olla juurikaan keritty tässä reilussa puolessa vuodessa oikeastaan vielä yhtään sisustelemaan tai mitään, kun on ollut koko ajan niin paljon muita hankintoja enkä ole ehtinyt käydä shoppailemassakaan sisustusjuttuja. Harmittaa kyllä itseäkin.. :/ Toivottavasti kuitenkin joskus teen sen asuntopostauksen. :)

      Ja millaista, minkä tyyppistä päivä -postausta meinaat? Hetki sittenhän tein sen Our Day:n? :)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤