perjantai 18. lokakuuta 2013

Haastetta pukkaa


Haaste menee seuraavanlaisesti: 
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Jokaisen haastetun pitää vastata 11 kysymykseen, jotka haastajasi on valinnut.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haastajan tulee valita 11 blogia jossa on alle 200 lukijaa & haastaa ne.
5. Sinun tulee kertoa, kuka sinut on haastanut.
6. Ei takaisin haastamista 



Kohta 1

1. Jos en olisi raskaana, niin joisin joka päivä varmaan 100 Batterya, oon niin addiktoitunut siihen. Nyt en tietenkään ole pitkään aikaan juonut tippaakaan, ja vierotusoireet alkavat pikku hiljaa hellittämään.. No ei kai ;-) Oon kyllä ehkä salaa tyytyväinen, että mun on PAKKO olla siitä taas kauan erossa.. :') Niin eipä kulu niin paljon rahaa turhuuteen & eihän se nyt terveellistäkään ole.

2. Oon syntynyt Eino Leinon päivänä, eli 6.7.
3. Mulla on ollut 6 kania: Jokke, Jusu, Nöpö, Esko, Leevi & Taavi. Kauhea ikävä niitä kaikkia ♥ Taavin poismenosta on n. vuosi aikaa ja aloin nyt itkemään kun ajattelenkin noita mun pieniä ihania karvapalloja!! :'(
4. Stressaan kaikesta- ja paljon.
5. Vihaan hernekeittoa koko sydämestäni. Ala-asteella olinkin keksinyt, että oon sille allerginen, mutta en saanut lääkärintodistusta.. joten otin aina lusikallisen sitä ja levitin sen lautasen reunoihin asti ja tadaa näin olin syönyt ison lautasellisen hernerokkaa.. XD (Ala-asteellahan oli pakko ottaa ruokaa & pakko myös syödä se kaikki..)
6. Vihaan mm. lakanoiden laittamista & tiskikoneen täyttämistä. 
7. Rakastan kaikkia (hyviä) toimintaelokuvia kuten Die Hardeja, Expendableseita, Transportereita + lukemattomia määriä muita toiminta-, trilleri- & jännityselokuvia. Vihaan taas suurinta osaa animaatioista, scifeistä & komedioista. Pahimpia on kunnon scifileffat tai kauhukomediat! HYI. Sellaset elokuvat, jotka ''voivat olla totta'' on ihan huippuja, muissa elokuvissa kaikki epätodellinen vaivaa mua koko ajan ja perustelen vain hiljaa itselleni jatkuvasti ''miksi näin ei voi olla, ei toi oo mahdollista, varmaan, hyvin tehty jne''
8. Vaikka saisinkin, niin en osaisi nukkua aamulla/päivällä pitkään. 
 9. Totta puhuakseni mä oon todella, siis todella, aikaansaamaton.. Mutta sitten kun aloitan jotakin niin oon kunnon perfektionisti & se syö kaikki mehut musta. Mutta esimerkiksi kaikki pikkujututkin on kovan kiven takana..
 10. Mulla ei oo tippaakaan kärsivällisyyttä..
11. Yläasteellä lakkasin kynnet joka päivä vaatteisiin sopiviksi. Vaihdoin siis melkein joka päivä kynsilakkaa. Sittemmin se on vähentynyt ja töiden ansiosta lakkailu on oikeastaan kokonaan jäänyt pois (ja en ole aloittanut äippälomalla uudestaan harrastustani....) :-( 
 

Kohta 2

1. Käytkö töissä? 
Tällä hetkellä olen äitiyslomalla, ensi kuusta asti hoitovapaalla pari kuukautta & sitten taas äippälomalla. Eli en.
2. Mikä on unelma-ammattisi? 
Ehkä jonkin sortin opettaja. (Esim. äidinkielen tai ala-asteen)
3. Oletko säästeliäs? 
No en todellakaan. Toivoisin kyllä olevani. :-(
4. Käytkö paljon ulkona juhlimassa/syömässä yms? Juhlitko enemmän ennen lapsen syntymää? 
 No en todellakaan käy paljon juhlimassa, enkä kyllä edes kaipaa sitä millään sortin tavalla. Raskauksien välissä ''juhlin'' kolme kertaa: meidän tuparit, siskon tuparit & Samin synttärit. Mutta niistäkin kaksi kertaa olin täysin kokonaan siis kotona & yhden kerran sielä siskon luona. Muuten en ookkaan käyny sitten missään hetkeen, voisinko sanoa, että vuosiin? :-D No ainakaan reippaasti yli vuoteen. Mulla on ollut kausia kun olen juhlinut liikaa, paljon, kohtuudella, tarpeeksi. Juuri ennen raskautta (ja aikana jolloin jo seurustelin Samin kanssa) oli menossa kohtuudella/tarpeeksi vaihe. Sitä ennen liikaa vaihe. Sitä ennen tarpeeksi. Sitä ennen paljon. Sitä ennen kohtuudella jne. Että olen kyllä juhlinut enemmän ennen Jasperin syntymää, luonnollisestikin. 

Syömässäkään en käy useasti, mutta aina silloin tällöin jos mahdollista, pyritään käymään Samin kanssa jossakin yhdessä syömässä. Esimerkiksi aina jos jaksamme kun Jasper on hoidossa, joskus kuukausipäivänä jne. Monesti oon kysynyt kyllä jotakin muitakin mun kanssa johonkin syömään, mutta ikinä ei ole oikeastaan kukaan ''päässyt''. Elokuvissa käyminen on ollu mun elämän suurin harrastus ja nyt en ole vuoteen ollut elokuvissa, MÖY!! :-((
5.  Urheiletko? 
Noooo en. Haluaisin kyllä.
6. Minkä ikäisenä olet saanut lapsesi?  
20 vuotiaana. (piti oikeen miettiä, kun en ikinä muista oonko 20, 21 vai 22..)
7. Onko sinulla asioita joita et blogissa kerro? 
Tietenkin on. Mutta ei kyllä kai mitään kovin ''vakavia'', isoja juttuja tai suuuuuuria salaisuuksia. Kuhan en nyt kaikkea liian henkilökohtaista yms. kerro.
8. Kuvaile itseäsi kolmella adjektiivilla! (Tämä ei kyllä ollut kysymys. ;) 
(Liian) herkkä/tunteellinen, luotettava & syvällinen.
9. Mitä toivot kaikista eniten elämässä (tavara, asia.. yms)? 
Jaa'a. Monia monia asioita. Mutta ensimmäisenä ja tärkeimpänä toivomuslistalla olisi se, että mun omat pikkuiset lapsukaiset pysyisivät mahdollisimman terveinä, olisivat onnellisia, välttäisivät mahdollisimman paljon pahaa/paskaa ja kasvaisivat kunnon kansalaisiksi ja ennenkaikkea hyviksi ihmisiksi. <3
10. Oletko tutustunut blogin kautta uusiin ihmisiin? 
Oon tutustunut!! Aika moneenkin ihanuuteen! Ja ehdottomasti haluan vielä lisää tutustuakin.
11. Miten läheisesi suhtautuvat siihen että bloggaat?
Ahaha. Oliko tää vitsi oikeasti? XD Koska Sami suuttu mulle hyviiiiiiiiiin totisesti, verisesti ja paljon kun kerroin sille tästä. Mutta nyt kun se todella tietää, miten tämä toimii/mikä tämä todellisuudessa on jne. niin kyllä se hyvin suhtautuu ja tykkää, että mulla on edes jotakin tekemistä mistä oikeasti tykkään sekä mitä voin tehdä kotonakin. (Koska sillä itellä on niin paljon kaikkea jutskaa, että harvemmin pystyn mihinkään lähteäkään yksin jne..)

Muuten muut kai ihan neutraalisti, ei kai mitenkään ihmeellisesti? En ainakaan tiedä mitään erityistä.
Kohta 3
1. Omistatko autoa/ajokorttia? Mikä olisi sun unelma-auto?
2. Mitä teit yläasteella/lukiossa/ammattikoulussa aina välitunneilla? (:D)
3. Missä toivoisit olevasi 20 vuoden päästä? Kenen kanssa?
4. Oletko kertaakaan harkinnut poistavasi omaa blogiasi? Miksi näin? Uskotko, että pystyisit sitä ikinä täysin tekemään?
5.  Kuinka paljon olet joutunut sensuroimaan/poistamaan blogiisi saamia kommentteja?
6. Oletko nyt kevyempi vai painavempi kuin tasan kaksi vuotta sitten tähän aikaan? 
7. Mitä pelkäät?
8. Kuinka pinnallinen olet?
9. Uskotko, että kaikella on tarkoitus? Vai onko koko elämä vain pelkkä sattumien summa? 
10. Mitä ostaisit aivan ensimmäisenä, jos tilillesi tulisi nyt miljoona euroa?
11. Mikä olisi ihanne perheesi & kotisi? Montako lasta? Eläimiä? Puoliso? Talo? Omistus? Jne?



Kohta 4
  1. Titti- LÄLLÄLLÄÄ
  2. Sonja- Matka jonka kuljen on tärkeämpi kuin PÄÄMÄÄRÄ
  3. Krista- Timantit on ikuisia
  4. Nelli- Mistä on pienet pojat tehty? 
  5. Cariina- Sateenkaarivarpaat
  6. Henriikka- Why..does it still snow in the spring..?
  7. Jonna- Suloista sotkua
  8. Riikka- Kotiäitikoulu
  9. Nunnuka- These Are The Days Of Our Lives
  10. Emmiina- I count my every footstep 
  11. Janina- It's Your Story


Kohta 5
Minut haastoi: Miia- Pienempi kuin kolme :-)

8 kommenttia:

  1. Voi kiitos haasteesta, teen sen tässä lähipäivinä :)!

    VastaaPoista
  2. hehehee Expendablesit on parhaita♥ ja kiitos haasteesta, väsäänpäs vastaukset heti C:

    VastaaPoista
  3. Mulla oli ala-asteella just sama että en syöny hernekeittoa en kyllä syö tänä päivänäkään :D mä en ala-asteella syöny sitä ollenkaan, sotkin sen lautaseen tai vaihdettiin jonku kaverin kans lautasia joka oli jo syöny että vein vaan tyhjän lautasen pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah !! :) No siis ihan sama mullakin, enkä voisi ikipäivänä edes kuvitella enää maistavanikaan hernekeittoa.. Hyr. :D Enkä kyllä oo tainnut sitä kunnolla ikinä maistaakaan. Onneksi en oo ainoa outo ;DD

      Poista
  4. Mun piti kommenttoida tähän että kiitos haasteesta, teen kunhan kerkiän! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe ;-) oles hyvä ja ei mitään kiirettä!! :D:)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤