maanantai 28. lokakuuta 2013

Väsyttää (rv 22+1)

Plääh. Sellanen olo mulla on just nyt, tai itse asiassa ollut jo muutaman päivän.. Ei vaan jaksaisi mitään, ei mitään pakollista, ei mitään ylimääräistä, väsyttää. Hemoglobiini aina niin matala muutenkin, ja nyt varmaankin jotkut supermatalat arvot..

Pää kyllä olisi täynnä ajatuksia, visioita, ideoita, miettimisiä, kaikkea. Pitäisi hoidella kaikkia asioita, hankkia juttuja, tehdä juttuja. Mutta ei vaan jaksa.. Ja mä homehdun tänne laiskuuteen & väsymykseen. Päikkärit sopii vallanmainiosti mullekin silloin kuin Jasperillekin. Toivottavasti huomenna olisi vaikka jo parempi päivä. 

Mikä ihmeen keskiraskauden väsymys tämä nyt on?! Mä luulin, että olin päässyt tästä jo.. Mikä avuksi? Hyvät vinkit kelpaa. Mulla on niiiin turvonnut, lihava, oksettava olo. Missä se viimeraskauden ''tunnen hehkuvani'' -keskivaihe on?!?!?

Mulla on niin monta suunnitelmaa tänne blogiinkin, mutta tänäänkään en ole ennemmin jaksanut edes avata konetta. Kiitos teille ihanille, kun jaksoitte linkitellä teidän blogeja edelliseen postaukseen! Niin ja jos et vielä linkittänyt, niin hophiphop linkittämään! Kunhan mä täältä nousen niin alan niitä käymään onneissani läpi.

En ole nyt muutamaan päivään jaksanut laittautua yhtään mitenkään. Tuskin edes pukea päälle, mutta tänään kuitenkin puin ja nappasin äkkiä pari masukuvaa (paskasen peilin kautta.. Thänks Japsinto<3). Masu on tuntunut kasvavan ihan hiiirmu valtavasti (ensimmäistä kertaa ikinä, mulle on alkanut tulemaan jopa selkä vähän kipeeksi kun kylvetän Jasperia..) & koko ajan saan potkuja osakseni. Mä en tajua, kuinka joku ei voi pitää (vauvan) potkuista?! Mun mielestä ne on ainakin niin ihania, vaikka välillä voikin vähän sattua. :') Kuolisin varmaan paniikkiin, jos vauveli ei jaksaisi ''muistuttaa'' itsestään<3
 
Todella hyviä, laadukkaita, hienoja, onnistuneita, upeita kuvia. Anteeksi siitä, mä lupaan vielä panostaa näihinkin JOSKUS.


Musta tuntuukin, että tästä on viimeaikoina tullut kunnon valitus-blogi. Toivottavasti teistä ei tunnu samalle!! Kyllä mä tästä vielä nousen- pitäis vaan löytää tekemistä, harrastuksia, kavereita & toteutella suunnitelmia.

<3: meeri

2 kommenttia:

  1. Ini ini vali vali, onneksi et ole yksin rakkaimpani xDd <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nimenomaan! Sinähän sen sanoit, kaksin aina kaunihimpi ;) täskin asias..... XD <3

      Poista

Kiitos kommentista! ❤