sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Kuulumisia




Sunnuntaimasennus. No ei oikeasti, mutta jotenkin laiskottaa nyt niin paljon etten jaksaisi tehdä mitään. Vaikka pienimies nukkuikin pari tuntia normaalia pidempään sekä itsekin menin monta tuntia normaalia aikasemmin nukkumaan illalla.. Jasper on päikkäreillä ja mä oon tyyliin puoli tuntia vaan haronut tässä hiuksiani, vaikka tekemistä kyllä riittäisi... Enkä tee tässäkään mitään enkä oikein edes ole ajatellut mitään. 
Paitsi sitä että mun pitäisi päästä jo parturiin & ensiviikkoa ja pilalle menneitä suunnitelmia. Meillä on Samin kanssa ensiviikolla vuosipäivä, mutta saan olla silloinkin yksin(Jasperin kanssa) kotona, vaikka tarkotus olikin tehdä jotakin. Toivottavasti edes tulevana viikonloppuna onnistuttaisiin tekemään edes jotakin (vaikka oikein kahdestaan)!
Mutta kai muakin saa joskus laiskottaa? Kieltämättä nytkin omatunto soimaa, kun en ole imuroimassa, laittamassa itseäni päiväkuntoon enkä ole vielä siivonnut Jasperin puurolautasta ja lusikkaa tuosta keittiönpöydältä..



Eilen käytiin Jasperin kanssa vauvatreffeillä. 
Ja myöhemmin päivällä käytiin Samin & Jasperin kanssa ostelemassa muutamia tarpeellisia juttuja. Kuten mulle muutaman meikin, pistokerasiavauvasuojia (? mitälie), Jasperille bodyn, hammasharjan, lelun & yöasun, suklaata(...) ja jotakin muuta pientä mutta tarpeellista. 

Perjantaina postista kotiutui yksi uusi juttu! Toivottavasti saan vielä tänään tehdyksi siitä postausta & kaipailen myös teidän mielipiteitänne siitä!

 Muka hermona.. :-D

Huomenna onkin Jasperin 8kk-neuvola, mitä odottelen innolla & jännityksellä! Siitä sitten lisää huomenna kun se on ohitse.

Ja jos meidän uusi tulokas on poika, niin hänelle on jo täydellinen nimi valmiinaTytön nimeksi on vielä aivan liian monta vaihtoehtoa.


Ja käykääs vielä laittamassa mulle kysymyksiä täällä, aikaa on jäljellä vielä pari päivää!

Katsokaa nyt tota mun ihanuutta!! Eilenkin vaan itkin onnesta kun mietin kuinka ihanan, kiltin, reippaan, iloisen ja suloisen vauvelin oon saanut tänne mun ilokseni ja onnekseni :') 

Ihanaa sunnuntaipäivää teille ihanaiset

<3: meeri


2 kommenttia:

  1. Teillä on yksi maailman suloisimmista vauvoista ikinä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon sun kanssa aivan samaa mieltä, luonnollisestikin ;)<3 Kiitos paljon!! :)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤